خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال نشسته از ۳۰ فروردین ماه سال ۹۷ در تبریز آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۰۴۵

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از آغاز نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته از روز ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در شهر تبریز خبرداد.

به گزارش ایلنا، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از آغاز نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته از روز ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در شهر تبریز خبرداد.
هادی رضایی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات از روز ۳۰ فروردین ماه مصادف با میلاد امام حسین (ع) و روز جانباز با حضور شش تیم برتر جهان در شهر تبریز آغاز می شود. 
وی افزود: شش تیم ایران، روسیه، بوسنی و هرزگوین، آلمان، اوکراین و آمریکا در این رقابت ها هر روز سه مسابقه به صورت دوره ای انجام می دهند و در پایان پنج روز مسابقه، رده بندی تیم های اول تا ششم مشخص می شود و روز ششم تیم های شرکت کننده برای مشخص شدن تیم های اول تا ششم رقابت می کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص اردوهای تیم ملی اظهار داشت: اردوهای آمادگی تیم ملی از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و در سطح خوبی برگزار می شود، چون ملی پوشان در رقابت های لیگ حضور داشته و از آمادگی خوبی برخوردارند. 
وی درباره برگزاری اردوی بعدی تیم ملی گفت: ملی پوشان از روز ۲۱ فروردین ماه وارد اردو شده و به مدت شش روز در تهران رقابت می کنند و روز ۲۷ فروردین ماه به تبریز می روند.
رضایی درباره ترکیب تیم ملی اظهار داشت: تعداد ۱۸ ورزشکار را به عنوان فهرست بلند برای سه رویداد لیگ جهانی، رقابت های جهانی و بازی های پارا آسیایی مشخص کرده ایم که اردوهای تیم ملی با حضور همین ورزشکاران در حال برگزاری است و در صورت مصدومیت و یا مشکل دیگر ممکن است در مسابقات لیگ جهانی یکی دو نفر تغییر کنند.
وی ادامه داد: با دورنگری، تیم ملی را با ترکیب جوان تر به بازی های پارا آسیایی اعزام می کنیم. از آنجایی که مسابقات لیگ باشگاهی تمام شده و بهترین ورزشکاران را انتخاب کرده ایم ملی پوشان از میان این ۱۸  نفر انتخاب می شوند، اما برای ترکیب بازی های پارالمپیک توکیو در سال ۹۷ ورزشکاران مستعد را از رقابت های قهرمانی کشور انتخاب می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز