خبرگزاری کار ایران

حضور تماشاگران تاثیری روی نتیجه نداشت

آرئوابارنا: در چند دقیقه بازی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۹۲

سرمربی الوصل امارات معتقد است حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس روی بازی تیمش تاثیری نداشته است.

به گزارش ایلنا، رودولفو آرئوابارنا در ابتدا نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: آنها بر خلاف اتفاق ها بازی را بردند؛ پرپسولیس بهتر از ما شروع کرد؛ سعی کردیم کنترل کنیم و پرسپولیس سوار بازی نشود اما در عرض چند دقیقه گل خوردیم وحساس بود و کنترل کردن آن سخت بود.

او ادامه داد: سخت بود از لحاظ انگیزه و هدفی که بود را دنبال کنیم. به تیمم تبریک می گویم و فکر نمی کنم خیلی بد بازی کردیم. چند بازیکن مصدوم داشتیم و فکر نمی کنم مقصری برای این شکست داشته باشیم.

سرمربی الوصل درباره اینکه برای گلزنی در ورزشگاه آزادی برنامه داشته یا خیر، گفت: برای گلزنی برنامه داشتیم میدانستیم پرسپولیس در خانه حتما حمله می کند و از کناره ها خطرناک تر هستند اما با این حال دوست داشتیم در برگشت ها روی دروازه حریف ایجاد موقعیت کنیم و کنترل بازی را دقایقی از دست دادیم. به تیمم تبریک می گویم بازیکنانی جوانی داشتیم که خوب بازی کردند.

آرئوابارتا درخصوص جو هواداران ایرانی در ورزشگاه آزادی و مقایسه آن با حضور هواداران در لیگ امارات گفت: فکر نمی کنم تاثیر چشمگیری داشته باشد اما در زمین شما 11 نفر برابر 11 نفر هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز