خبرگزاری کار ایران

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم؛ نیمار هم مهره کمرش شکست اما برگشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۸۹

دروازه بان مصدوم سپیدرود رشت معتقد است شرایط فعلی او مشخص نمی‌کند چه زمانی به شرایط مسابقه برگردد اما فعلا تصمیم ندارد از فوتبال خداحافظی کند.

سید محمد حسینی در گفت و گو با ایلنا، درباره مصدومیتش گفت: روز چهارشنبه مورد عمل جراحی قرار گرفتم و در حال حاضر در خانه استراحت می‌کنم. قرار شده در تعطیلات لیگ برتر یا بعد از آن دکتر شرایطم را ببیند و فیزیوتراپی را شروع کنیم. آخرین جلسه تمرینی بعد از بازی با استقلال یک جلسه صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم و از روز بیست و پنجم نتوانستم تمرین کنم.

او ادامه داد: فصل را از دست دادم و بعید به نظر می‌رسد تا پایان رقابت‌های لیگ هفدهم بتوانم بازی کنم. ان شاء الله ببینیم بعد از فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

حسینی افزود: یک جای خالی در لیست ما وجود دارد و حالا که مطمئن شده‌اند فصل را از دست داده‌ام به دنبال دروازه بان خواهند بود با اینکه یک مدافع برزیلی را آقای کریمی تایید کرده است. شاید دروازه بان خارجی به تیم اضافه شود و امیدوارم تیم محبوبم در ادامه رقابت‌ها موفق باشد. هنوز با من تماس نگرفته اند که از لیست خارج شوم؛ برای من که فرقی نمی‌کند، فصل را از دست داده‌ام و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند. دلم با سپیدرود است و با برد استقلال خوزستان شرایط نزدیک تر شده است.

سنگربان سرخپوشان گیلانی درباره احتمال خداحافظی از فوتبال گفت: فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم؛ همه چیز در حال حاضر به شرایط فصل آینده بستگی دارد که ببینم شرایطم چگونه خواهد بود. پزشکان گفتند مشکلی برای بازگشت ندارم و باید به تمرینات برگردم و 5 ماه مانده به شروع فصل جدید می‌توانم آماده شوم. خیلی از بازیکنان عمل جراحی از ناحیه کمر داشته‌اند و به فوتبال ادامه دادند. نمونه بارز در فوتبال ما آقای مهدوی کیا بودند که پس از این عمل همچنان به حضور در زمین فوتبال ادامه داد؛ در خارج هم نیمار در جام جهانی چند مهره کمرش شکست و برگشت. به همه چیز بستگی دارد و عمل من هم با موفقیت انجام شده است. فردای عملم به راحتی راه رفتم. ان شاء الله اتفاق‌های خوبی برای سپیدرود رقم بخورد و در حال حاضر تنها دعا می‌کنم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز