خبرگزاری کار ایران

بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس؛

محسن ربیع‌خواه از ترکیب اصلی خارج شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۱۶

هافبک پر اشتباه پرسپولیس در دیدار با الوصل نیمکت‌ نشین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نتایج چند دیدار اخیر پرسپولیس فشار انتقادات شدیدی علیه این تیم و کادرفنی صورت داده است و هواداران به شدت از عملکرد تیم‌شان ناراضی هستند.

شکست 3 بر یک مقابل السد، پیروزی خفیف مقابل استقلال خوزستان و شکست در دیدار حیثیتی دربی مقابل استقلال تهران باعث شده انتقاداتی که پیش از این و حتی در مواقع پیروزی سرخپوشان متوجه برانکو شده بود، تشدید شود.

یکی از مواردی که همیشه در ترکیب پرسپولیس مورد بحث بوده است، بازی کردن محسن ربیع‌خواه در ترکیب اصلی و در پست حساس و کلیدی هافبک دفاعی است که مورد انتقاد کارشناسان و هواداران بوده است. این موضوع در دیدارهای اخیر یکی از مشکلات اخیر پرسپولیس بوده است.

با بهبودی کمال کامیابی‌نیا و آماده شدن احمدنوراللهی برای حضور 90 دقیقه‌ای در زمین و آمادگی بالای صادق محرمی در پست دفاع راست که باعث شده احتمال بازی ماهینی در این پست کم شود و به یکی از مدعیان بازی در پست هافبک دفاعی تبدیل شود و همین موضوع ترافیک سنگینی در این پست برای سرخپوشان ایجاد کرده و در این شرایط بازی کردن ربیع‌خواه بیش از پیش مورد انتقاد است.

در همین راستا خبر می‌رسد برانکو با مشورت کادرفنی و دستیاران خود و پس از آنالیز چندباره بازی با استقلال به این نتیجه رسیده که تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند و اولین تغییر، خروج ربیع‌خواه از پست هافبک دفاعی و به احتمال زیاد از ترکیب اصلی است.

ربیع‌خواه به جز هافبک دفاعی، در پست دفاع چپ هم بازی می‌کند که با توجه به حضور محمد انصاری و شایان مصلح بعید به نظر می‌رسد در این نقطه از زمین هم به او بازی برسد و به احتمال زیاد شاهد خروج بازیکن غیر محبوب از ترکیب سرخها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز