خبرگزاری کار ایران

والورده: بازی با اتلتیکو فینال نیست / کمک داور ویدئویی در لالیگا منظقی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۵۰

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید گفت: این سه امتیاز مهم برای کسب عنوان قهرمانی است اما چیزی قطعی نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، ارنستو والورده اگرچه شاگردانش با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید به عنوان قهرمانی در لالیگا نزدیک می‌شوند، ترجیح داد آرامش را در اردوی بازیکنانش حفظ کند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید گفت: این بازی فینال لالیگا نیست. این سه امتیاز مهم برای کسب عنوان قهرمانی است اما چیزی قطعی نیست. اتلتیکو مادرید بسیار خوب دفاع می‌‌کند. گاهی اوقات کاملا عمیق است، اما اغلب آنها در ابتدای مسابقه فشار زیادی را روی زمین می گذارند. ما دو تیم قوی هستیم و سه امتیاز ارزش زیادی دارد. 

بسیاری از کارشناسان و البته جرارد پیکه به قضاوت متئو لاهوز در بازی گذشته آبی اناری پوشان اعتراض داشتند. والورده در این باره اظهار داشت: فکر نمی کنم که بیش از حد بر ما تاثیر بگذارد. درست است که پس از مسابقات مانند روز دیگر خشم وجود دارد، اما این خوب است، شما می‌توانید از این خشم برای انجام کاری مثبت استفاده کنید. من تصاویر را دیده‌ام و هنوز رمزگشایی نکرده‌ام چیزی که برای او سوت زده بود. فکر می کنم که تکنولوژی کمک داور ویدئویی فصل آینده خبر خوب و منطقی باشد.

آنتوان گریزمان از جمله بازیکنانی بود که در تابستان و زمستان طبق شایعات مورد توجه بارسلونا قرار داشت وفردا برابر کاتالان‌ها بازی می‌کند. والورده درباره این بازیکن عنوان کرد: او بازیکن بزرگی است و در لحظات خوبی قرار دارد. قادر به حدس زدن آینده نیستم اما من نمی‌خواهم درباره یک بازیکن صحبت کنم که در تیم دیگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز