خبرگزاری کار ایران

ابراهیم‌زاده: می‌خواهند مسلمان را مقابل پرسپولیس قرار دهند؛ اگر باشگاه با او صحبتی کرده من بی‌خبرم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۳۲

سرمربی سپاهان نسبت به شرایط تیمش و اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص  پیروزی سپاهان مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی خوب و البته سنگینی بود که هر دو تیم می‌دانستیم ضربات ایستگاهی در طول بازی می‌تواند تاثیرگذار باشد. گسترش فولاد بیشتر به فکر بستن بازی و تمرکز روی اشتباهات فردی بازیکنان بود که خوشبختانه بازیکنان ما عملکرد مناسبی از خودشان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ما علاوه بر گلی که زدیم، فرصت‌های بیشتری هم داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم فاصله مطمئنی ایجاد می‌شد ولی کم دقتی و بدشانسی مانع از این شد که اختلاف ما با حریف بیشتر از یک گل شود.

سرمربی سپاهان با اشاره به گلزنی دوباره ساسان انصاری و نزدیک شدن این بازیکن به دوران اوجش گفت: این موضوع نه تنها برای ساسان، که برای تمام بازیکنان ما از جوان‌ها گرفته تا با تجربه‌ها اتفاق افتاده است که آنها در طول فصل نتوانسته بودند توانایی‌های خودشان را به طور کامل نشان دهند ولی با کار کردن روی تمرکز و خودباوری بازیکنان توانستیم مقدار بیشتری از پتانسیل آنها را به کار بگیریم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به یک کلین‌شیت دیگر توسط ابراهیم عالمه عنوان کرد: ما یک مجموعه واحد به نام تیم سپاهان داریم که در آن نفرات تنهایی مطرح نیستند و در قالب تیم وظایف خودشان را نشان می‌دهند. چه زمانی که در گلزنی تیم موفق عمل می‌کند و چه زمانی که در بحث گل نخوردن این اتفاق می‌افتد. در بازی گذشته اگر یادتان باشد عالمه روی یکی از گل‌های تیم نقش مستقیم ایفا کرد و مطمئنا وقتی دروازه تیم بسته می‌ماند از خط حمله تا گلر در آن موثرند.

وی در مورد اینکه سپاهان برای نخستین بار در طول فصل به 2 پیروزی پیاپی رسید گفت: این موضوع چیزیست که سپاهان پتاسنیلش را در گذشته داشته است و می‌توانسته انجام دهد ولی به هر دلیل نشده بود و امیدوارم تعداد این پیروزی‌ها بیشتر هم شود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه سال بعد هم در سپاهان می‌ماند یا نه گفت: من قطعاً به وضعیت سال آینده خودم و سپاهان فکر می‌کنم و در ذهنم چنین مشغله‌ای دارم ولی در حال حاضر دغدغه من این موضوع نیست و تمام تمرکزم روی بازی آینده تیم است. قطعاً بعد از پایان فصل فرصت کافی برای فکر کردن به این مسائل وجود دارد.

ابراهیم‌زاده در پایان در واکنش به شایعه سپاهانی‌ شدن محسن مسلمان گفت: محسن مسلمان بازیکن خوب و با کیفیتی است و من شخصا به فوتبال او علاقه دارد. در ذوب‌آهن همکاری داشتیم و به خوبی می‌دانم چه توانایی‌هایی دارد ولی بحثی که در حال حاضر راه افتاده برای قرار دادن مسلمان مقابل پرسپولیس است و من به هیچ وجه به جذب بازیکن برای آینده فکر نمی‌کنم. اگر از باشگاه با او صحبتی شده باشد در جریان نیستم ولی فکر می‌کنم تمام این مسائل حاشیه‌هایی است که برای ضربه زدن به مسلمان مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز