خبرگزاری کار ایران

هاشمی مقدم: هدایت نایمخن را به کمکم سپردم/ جهانبخش بین استقلال و پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۵۸۰

مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش درباره دیدار مهدی مهدوی کیا از بازی این بازیکن صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، امیر هاشمی مقدم بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و مدیربرنامه علیرضا جهانبخش که مدتی هدایت تیم دوم نایمخن را بر عهده داشت به دلیل کسالتی که برایش به وجود آمد فعلا در این تیم فعالیتی ندارد. وی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: حدود 5 هفته قبل بود که با دستور پزشکم و برای حفظ سلامتی، مدتی می بایست استراحت می کردم و به همین دلیل تیم را به کمک مربی خودم در تیم سپردم. در این میان کارهای خودم هم بیشتر شد. تا زمانی که خودم سرمربی بودم شرایط تیم خوب و در رده سوم قرار داشتیم و الان هم مربی کنونی تیم شایستگی زیادی دارد و تیم در وضعیت خوبی به سر می برد.

وی در ادامه افزود: تصمیم گرفتم در ادامه فصل هم کار را به همین مربی بسپارم و به کارهای خودم برسم. همچنین یکی دو پیشنهاد داشتم که باید روی آنها فکر می کردم. باشگاه حالا از من خواسته تا عضو هیئت مدیره و همچنین مدیر فنی باشگاه بشوم و صحبت هایی هم طی یکی دو هفته آینده با آنها خواهم داشت و سرانجام تصمیم را خواهم گرفت.

هاشمی مقدم درباره حضور مهدوی کیا در هلند و تماشای بازی علیرضا از نزدیک بیان داشت: مهدی عزیز اینجا بود و با او مرتب در تماس هستیم. مهدی جان فقط یک فوتبالیست خوب نبوده و شخصیت فوق العاده ای دارد و نیازی به تعریف نیست. او شخصیت خودش را حفظ کرده و نمونه واقعی مثال درخت هر چه پربارتر، افتاده تر است.ما خیلی باهم صحبت می کنیم و گاهی من پیش او می روم. او در تیم های پایه هامبورگ به همراه وحید هاشمیان کار می کند. درباره آکادمی کیا باهم حرف زدیم و می بایست از آن حمایت کنیم.

وی در پایان درباره تاثیر حضور مهدوی کیا روی علیرضا جهانبخش گفت: قوت قلبی برای علیرضا بود. حضور او خیلی جالب بود و سه تا وینگر راست از سه نسل فوتبال ایران بودیم که در کنار هم قرار داشتیم. یک استقلالی، یک پرسپولیسی و علیرضا که بین استقلال و پرسپولیس است و با او شوخی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز