خبرگزاری کار ایران

اظهارات جنجالی اوبامیانگ:

مردم هر طور می‌خواهند فکر کنند، زندگی تجملاتی‌ام را رها نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۷۷

ستاره جدید آرسنال با اظهارات جدید خود موجی از واکنش را در بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی جدید خط حمله تیم فوتبال آرسنال می‌گوید برایش مهم نیست که مردم درباره او چه طرز تفکری دارند و همچنان به سبک زندگی تجملاتی‌اش با به نمایش گذاشتن خودروهای لوکس، لباس‌های برند گرانقیمت و زندگی اشرافی‌اش ادامه می‌دهد.

امریک در دوران بازیگری‌اش بارها به خاطر سبک زندگی‌اش که به شیوه‌ای منفی توجهات را به سمت او معطوف کرده، مورد انتقاد واقع شده است اما این انتقادات هیچ تأثیری روی طرز تفکر او نگذاشته و همچنان می‌خواهد این سبک از زندگی را ادامه دهد. اوبامیانگ 28 ساله که به‌عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال به این تیم ملحق شد و جزو پردرآمدترین بازیکنان این تیم است، گفت: «لباس‌ها، ماشین‌ها و تمام این چیزها پاداش هستند. من از زندگی به این سبک لذت می‌برم. من شخصیت خودم را دوست دارم و اینکه مردم نمی‌توانند آن را بپذیرند و از آن انتقاد می‌کنند هم برایم مهم نیست و فقط از کنارش رد می‌شوم. همانطور که می‌گویند، شما فقط یک بار زندگی می‌کنید پس مهم است که از زندگی‌تان لذت ببرید. اینکه یادتان نرود از کجا آمده‌اید و ریشه‌تان کجاست مهم است اما از مابقی امتیازاتی که دارید باید لذت ببرید.»

یکی از کسانی که در دوران نوجوانی اوبامیانگ در کنارش بوده و در تبدیل شدن او به یک ستاره شک نداشت، گینویسئو اولین مربی او در رده جوانان در شهر زادگاهش لاوال بود. او گفت: «اوبامیانگ با پشتک‌هایش ما را می‌خنداند، درست همانطور که الان در تلویزیون می‌بینید. او گل‌های زیادی می‌زد و تماشای بازی‌اش لذتبخش بود. او واقعاً‌ از خیلی‌های دیگر بهتر بود. همیشه توپ را همراه خودش داشت و آن را بهترین دوستش می‌دانست. با این حال او همیشه آدم متواضعی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز