خبرگزاری کار ایران

واسکز: برای بنزما خوشحالم چون او پدیده است!

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۷۷

هافبک رئال مادرید از گلزنی مهاجم فرانسوی پس از رو به رو شدن با انتقادهای فراوان در بازی با آلاوس خوشحال است.

به گزارش ایلنا، لوکاس واسکز، هافبک رئال مادرید پس از برتری شب گذشته شاگردان زین الدین زیدان مقابل آلاوس به حمایت از گریم بنزما پرداخت. بنزما با اقدام جالب رونالدو ضربه پنالتی که در دقایق پایانی کسب شده بود به بنزما داد تا مهاجم فرانسوی در دقیقه89 گلزنی کند.

واسکز در این رابطه گفت: برای بنزما خوشحال هستم چون او گل زد و با روحیه خوبی که رونالدو داشت ضربه پنالتی به بنزما رسید. 

از هافبک اسپانیایی درباره حضورش به همراه شاگردان لوپتگی در جام جهانی روسیه 2018 سوال شد و او پاسخ داد: تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که در حال حاضر می‌خواهم برای رئال مادرید به خوبی ظاهر شوم. این مربی است که در نهایت تصمیم می‌گیرد. چند ماه اخیر احساس قوی تری دارم و قصد دارم آن را ادامه بدهم.

رئال مادرید چند هفته دیگر باید مقابل پاری سن ژرمن بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند و واسکز می‌گوید حساسیت چندانی ندارد که در ترکیب اصلی این بازی باشد یا خیر. او ادامه داد: اگر در ترکیب آغازکننده این بازی نباشم خیلی ناامید نخواهم شد. در مادرید بازیکنان بزرگی وجود دارد، همین تصمیم گیری را برای زیدان سخت می‌کند. این بازی شش مارس برگزار می‌شود پس هنوز سرمربی برای انتخاب ترکیب اصلی زمان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز