خبرگزاری کار ایران

ابراهیم زاده:

سپاهان را تقویت می‌کنیم/ مشکی پوشان هواداران زیادی در مشهد دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۳۶

سرمربی سپاهان اصفهان درباره بازی فردا مقابل شاگردان رضا عنایتی صحبت کرد و همچنین اعلام کرد در تعطیلات بازیکن جذب خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از دیدار سیاه جامگان مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که قرار است از ساعت 15:30 فردا برپا شود، گفت:  ابتدا ایام فاطمیه و درگذشت هم‌وطنان‌مان در سانحه هوایی را تسلیت می‌گویم. خاطرات خوب و زیادی از مشهد دارم که فراموش‌شدنی نیست. در شرایط حساسی به مشهد آمده‌ام و بازی سختی پیش رو داریم. مشکی‌پوشان هواداران زیادی در مشهد دارد و سپاهان هم به واسطه جایگاه فعلی، کار سختی دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با پیروزی از زمین بازی خارج شویم. هر نتیجه‌ای در ۹۰ دقیقه رقم بخورد، رفاقت ما سر جایش خواهد بود. نویدکیا، علی‌محمدی، ادون حسنی و علی کریمی را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی سپاهان درباره بازگشت بازیکن فرانسوی که در تمرینات سپاهان شرکت کرده بود، تصریح کرد: در خرید بازیکن به شکل خاص خودم پیش می‌روم. این بازیکن با یک تیم تهرانی تمرین کرده‌بود. بعد از آن اجازه خواست که به تمرینات سپاهان بیاید. آمد و تمرین کرد اما او را نپسندیدم. با توجه به وقفه یک ماهه‌ای که خواهیم‌داشت، در تلاشیم تا تیم خود را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز