خبرگزاری کار ایران

واکنش والورده به گل‌نزدن مسی؛ ارتباطی به من ندارد!

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۶۱

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از خوشبینی نسبت به پیروزی آبی و اناری‌ها سخن گفت.

به گزارش ایلنا، او در این باره گفت: چلسی سبک یارگیری بسیار فشرده‌ای دارد. آن‌ها درست مانند ما به خوبی و دقت همه مسائل فنی را آنالیز کرده‌اند. در هر بازی باید خودتان را با شرایطی جدید وفق بدهید.این بازی، دیداری برای همه ماست. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان بمانیم. مسی تاکنون مقابل چلسی گل نزده اما وقتی بازی شروع شود، این آمارها به تاریخ می‌پیوندد. در واقع گل نزدن مسی مقابل چلسی مربوط به گذشته است، نه این بازی. تیم‌های انگلیسی امسال در فرم خوبی قرار دارند. طبیعی است لیگی با این سطح و کیفیت، تیم‌های زیادی در مراحل حذفی اروپا داشته باشد. ما انتظار داشتیم چلسی به عنوان صدرنشین صعود کند!

او در ادامه افزود: بازی مقابل چلسی همیشه در بدترین شرایط برای ما شکل می‌گیرد. چلسی سال جدید را خوب شروع نکرد اما رفته رفته در بازی‌های اخیر دوباره به مسیر درست برگشته. رقیب ما بازیکنان تعیین کننده‌ای چون ازار، موراتا و پدرو دارد.آمار بازی‌های قبلی برای هواداران اهمیت زیادی دارد اما زیاد تاثیری روی بازی پیش‌رو ندارد. سبک بازی 2 تیم فرق کرده است. این بازی هیجان زیادی به ما منتقل می‌کند. مدت‌هاست به بازی با چلسی فکر می‌کنیم. در طول فصل با بازیکنان درباره تجربیات فصل گذشته آن‌ها دراروپا صحبت می‌کنیم. فصل گذشته به خصوص در خانه حریفان نتایج خوبی نگرفتیم و این موضوع از کیفیت بالای رقبا حکایت دارد. امیدواریم امسال مثل سال گذشته نباشد چون این بار ما تجربه بیشتری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز