خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس قهرمان و یکی از قویترین تیم های ایران است

فریرا: فردا با یک تیم ویژه بازی داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۵۷

سرمربی السد می گوید تیمش در دیداری فردا مقابل پرسپولیس هجومی بازی می کند.

به گزارش ایلنا، اوسوالدو فریرا سرمربی السد قطر در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: طبیعتا انجام دیدارهای با فاصله کم در لیگ و آسیا دشوار است به ویژه آنکه ما در قطر در کورس قهرمانی قرار داریم. با این حال ما فردا با بیشترین توان و یک بازی هجومی برابر پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

خبرنگاری از فریرا درباره تیم پرسپولیس پرسید و او جواب داد: ما با یک تیم ویژه و یکی از قوی ترین تیم های ایران رو به رو خواهیم شد که قهرمان لیگ است و بدون شک بازی سختی در انتظار ما است اما ما در خانه بازی می کنیم و این فرصت خوبی برای ما ایجاد می کند تا با پیروزی با حداکثر امتیازات مسیرمان را در آسیا ادامه دهیم.

سرمربی پرتغالی السد در پاسخ به سوالی درباره میزان فشار فعلی روی تیم با توجه به برنامه فشرده رقابت های لیگ و مسابقات قهرمانان آسیا، گفت: باید راهی پیدا کنیم تا با این فشار کنار بیایم اما در هر صورت هدف ما قهرمانی در لیگ و صعود از مرحله اول آسیا است و باید این موقعیت را بپذیریم. تنها واهمه من مصدومیت برخی بازیکنان است که ممکن است روی کار ما تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز