خبرگزاری کار ایران

فصل گذشته هم نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم

ماهینی: بازی با السد فینال گروه ماست/ می‌توانستیم فینالیست آسیا باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۴۶

مدافع باتجربه سرخپوشان تهران در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل نماینده قطر، رویارویی با السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را فینال گروه D این رقابت‌ها دانست.

به گزارش ایلنا، کاپیتان سرخپوشان تهرانی که به همراه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مصاف با السد قطر که از حضور ژاوی هرناندز بهره می‌برد، تقابل هم تیمی‌هایش با نماینده قطر را حساس دانست و افزود: ابتدا جا دارد از مهمان نوازی خوب قطری‌ها تشکر کنم. همچنین باید درگذشت هموطنان عزیزم در سانحه هوایی یاسوج را به خانواده این عزیزان و همچنین مردم کشورم تسلیت بگویم.

او افزود: با تمام احترامی که برای دو حریف دیگر گروه‌مان قائل هستیم، به نظرم مهمترین بازی و مدعیان این گروه ما و السد هستیم؛ بازی حساسی را پیش رو خواهیم داشت. این یک فینال در این گروه محسوب می‌شود.

ماهینی در خصوص این دیدار ادامه داد: السد تیم خوبی است اما ما فصل گذشته نیز نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم و اکنون نیز در بازی اول برد خوبی به دست آوردیم. اگر در فصل گذشته 5 بازیکن ما غیبت نداشتند شاید می‌توانستیم حتی به قهرمانی برسیم. السد هم تیم خوبی است و مرتضی هم دوست همگی ماست اما ما به دنبال پیروزی در این بازی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز