خبرگزاری کار ایران

برهانی: سقوط پاس شوکه کننده نبود/ استقلال می‌تواند برای الهلال دردسر ساز شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۸۸

مهاجم سابق استقلال تهران درباره دیدار حساس شاگردان شفر مقابل الهلال و وضعیت فعلی آنها صحبت کرد.

آرش برهانی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال به هر حال تیم سرمایه‌داری است که به عنوان تیم اول شهر ریاض شناخته می‌شود. این تیم در هر دوره با بازیکنان نام آشنا شرکت کرده و همیشه مدعی صعود به مراحل بالاتر بوده است. قطعا حریف سرسختی برای استقلال خواهند بود.

او ادامه داد: راه های گلزنی به این تیم سخت و دشوار خواهد بود چون آنها همانند استقلال در بازی قبلی یک امتیاز کسب کرده‌اند و قصد دارند پیش از آغاز مسابقات دور برگشت در صدر جدول قرار بگیرند.

مهاجم سابق استقلال درباره شانس پیروزی آبی‌ها مقابل نماینده عربستان گفت: استقلال به همراه شفر بازی‌های قابل قبول تری به نمایش گذاشته و شرایطش را در جدول لیگ ایران بهبود داده. بازی مالکانه برای آنها قابل قبول تر است تا با اطمینان در زمین بی طرف بازی کنند. استقلال می‌تواند برای الهلال دردسر ساز شود و امیدوارم نتیجه خوبی را فردا شاهد باشیم.

برهانی درخصوص میزبانی استقلال از الهلال در زمین بی طرف اظهار داشت: استقلال فردا در زمینی بازی می‌کند که تعداد تماشاگران الهلال در آن به مراتب بیشتر است و با توجه به تصمیم AFC امتیاز بزرگ میزبانی اینگونه برای نماینده‌های ایرانی رقم خورده است.

آرش برهانی در واکنش به سقوط تیم پاس همدان به رقابت‌های دسته سوم عنوان کرد: این سقوط شوکه کننده نبود چرا که همان سال 86 که تیم را به لیگ آزادگان بردند می‌شد این روزها را پیش بینی کرد. پاس بهترین بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی کرد و متاسفانه در جایگاه نامناسبی ایستاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز