خبرگزاری کار ایران

ماموریت غیرممکن ستاره استقلال برای تجربه دومین جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۷۰

پژمان منتظری شرایط دشواری برای حضور در جام جهاین روسیه دارد.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری بی‌شک یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران است که تجربه حضور در جام جهانی 2014 برزیل را هم در کارنامه دارد. مدافعی که در آن بازی‌ها به ‌عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی لقب گرفت و با بازی‌های یکنواخت نقطه اطمینان‌بخشی برای کارلوس کی‌روش بود. منتظری با توجه به اینکه در دو پست دفاع میانی و دفاع راست به راحتی بازی می‌کند و خاصیت مهم بازیسازی هم دارد برای کی‌روش یک مهره کلیدی و اطمینان‌بخش محسوب می‌شود اما با توجه به مصدومیت‌هایی که این مدافع در ماه‌های اخیر داشته بعید نیست که در نهایت نامش از سوی کی‌روش برای حضور در جام جهانی    2018 روسیه حذف شود.

وضعیت منتظری همین حالا به گونه‌ای است که احتمال دارد تا یک ماه دیگر آماده حضور در میادین نشود و از دست دادن بازی‌های این یک ماه باز هم دلیلی است تا از بخت او برای همراهی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه بکاهد. از سویی منتظری در قلب دفاع استقلال مقابل الریان عملکرد درخشانی نداشت و جزو بازیکنانی لقب گرفت که در گل‌های خورده استقلال نقش داشته‌اند.

 بدون شک با این آمار بردن منتظری به جام جهانی دشوار خواهد بود مگر آنکه مدافع میانی استقلال پس از این مصدومیت‌ها چنان بدرخشد که کارلوس کی‌روش لحظه‌ای به ذهن خود نیز تردید راه ندهد و این بازیکن را در فهرست نهایی قرار دهد. باید توجه داشت که مدافع استقلال رقبایی همچون محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده و حتی همین مجید حسینی که در استقلال بازی می‌کند را هم پیش رو دارد و عملکردش باید طوری باشد که مقابل این بازیکنان به لحاظ فنی کم و کاستی نداشته باشد. منتظری قطعا اگر بخواهد می‌تواند جزو معدود بازیکنان فوتبال ایران باشد که دو جام جهانی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز