خبرگزاری کار ایران

آشنایی با الغرافه، دومین حریف آسیایی ذوب‌آهن؛

طارمی و اسنایدر مقابل شاگردان ساغلام

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۰۳

شاگردان ساغلام در دومین دیدار خود تقابل جذابی با الغرافه پر ستاره خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی با هدایت ساغلام در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:30  روز دوشنبه، در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه به مصاف الغرافه می‌رود.

باشگاه الغرافه قطر در سال 1979 با نام باشگاه الاتحاد در محله الغرافه شهر دوحه، پایتخت کشور قطر تاسیس شد و  در سال‌های گذشته 7 بار توانسته قهرمانی لیگ ستارگان را بدست آورد و تیمی پرافتخار در این کشور محسوب می‌شود.

الغرافه در فصل گذشته لیگ قطر با 40 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و با شکست 2 بر یک پاختاکور ازبکستان در پلی آف لیگ قهرمانان موفق شد به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند و با تراکتورسازی همگروه شود.

این تیم با هدایت بویلنت اویگون در دیدار نخست مقابلالجزیره امارات 3 بر 2 شکست خورد و آنها حالا امیدوارند با شکست تراکتور در دوحه بتوانند گام بلندی برای صعود بردارند.

 

الغرافه در نیم فصل لیگ قطر، 2 بازیکن مطرح و نام آشنا برای ایرانیان را جذب کرد که اولی وسلی اسنایدر، ستاره هلندی و دیگری مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس هستند.

از دیگر بازیکنان مطرح این تیم می‌توان به قاسم برهان - المهدی علی مختار - یوسف مفتاح - احمد علاالدین - دیه گو آمادو اشاره کرد.

این تیم در لیگ ستارگان قطر با کسب 23 امتیاز از 17 بازی در رتبه ششم جدول 12 تیمی قرار دارد و باید در دومین دیدار آسیایی خود با تراکتورسازی دیدار کند.

تراکتورسازان در هفته نخست لیگ قهرمانان در عمان میزبان الاهلی عربستان بودند و این دیدار را نتیجه یک بر صفر واگذار کردند تا در هفته دوم به مصاف الغرافه بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز