خبرگزاری کار ایران

آشنایی با لوکوموتیو، دومین حریف آسیایی ذوب‌آهن؛ توپخانه‌ی ازبکستانی آماده تقابل با ژنرال

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۹۴

نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا دومین حریف شاگردان قلعه‌نویی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن با هدایت قلعه‌نویی در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 16 روز دوشنبه و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف لوکوموتیو تاشکند می‌رود.

ذوبی‌ها در حالی مقابل حریف خود قرار خواهند گرفت که دیدار نخست خود را با شکست 3 بر یک مقابل الدحیل به پایان بردند.

 

لوکوموتیو تاشکند یکی از تیم‌های لیگ برتر ازبکستان محسوب می‌شود که  زیر نظر شرکت راه آهن ازبکستان فعالیت می‌کند و تاسیس این باشگاه به سال 2002 بازمی گردد و تاکنون سابقه 16 ساله در کارنامه دارد.

این تیم در فصل 2007 موفق شد با 70 امتیاز از 30 بازی بالاتر از تیم‌های مطرحی چون نسف‌قرشی، بنیادکار و پاختاکور قرار بگیرد و به قهرمانی لیگ برتر ازبکستان دست یابد تا نماینده اول این کشور در لیگ قهرمانان باشد.

در میان بازیکنان مطرح این تیم می‌توان از نستروف (دروازه‌بان) - نیوالدو (برزیل) - ماخارادزه (گرجستان) - مارات بیکمائف (مهاجم) - ایکرام‌جان علیبائف (مهاجم) - سردار رشیدوف (هافبک) - ایسلام توختاخوجایف (مدافع) نام برد.

آنها در بازی نخست مقابل الوحده نتیجه فوق العاده‌ای کسب کردند و 5 بر صفر پیروز شدند و در حالی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرند که این تیم دیدار نخست خودش را در حالی واگذار کرد که تا دقیقه 74 از حریف خود پیش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز