خبرگزاری کار ایران

لواندوفسکی به رکورد هاینکس رسید

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۶۲

بایرن بعد از اخراج کارلو آنچلوتی از 15 بازی خود 14 برد به دست آورده هرچند یوپ هاینکس 72 ساله که چهارمین دوران مربیگری خود در بایرن را سپری می‌کند به دلیل سرماخوردگی در این دیدار روی نیمکت تیم نبود.

به گزارش ایلنا، بایرن از 15 دیدار خود برابر شالکه 11 برد و 4 تساوی داشته و آبی‌های سلطنتی  آخرین بار حریف باواریایی را در فصل 2011-2010 شکست داده‌اند.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه 6 برای یازدهمین بار در بازی‌های خانگی متوالی بایرن گل زد اما فرانک دی سانتو دقیقه 29 گل تساوی را زد. هفت دقیقه بعد بایرن توسط توماس مولر برتری‌اش را به دست آورد و تا آخر این برتری را حفظ کرد.

کاپیتان تیم ملی لهستان با گلزنی در این بازی با رکورد فصل 1973-1972 هاینکس برابر شد که در 11 بازی خانگی ابتدای فصل تیمش، بوروسیامونشن گلادباخ گل زده بود. لواندوفسکی می‌تواند در بازی 5 اسفند مقابل هرتابرلین به تنهایی رکورددار شود.

پیتر هرمان دستیار هاینکس که در این بازی هدایت بایرن را بر عهده داشت، بعد از پیروزی گفت: «فکر می‌کنم یوپ هاینکس بیش از هر تماشاگر تلویزیونی این بازی هیجان داشت، او به من برای پیروزی تبریک گفت. باید به او زنگ بزنم. بازی خیلی سختی برای ما بود، شالکه خیلی خوب پرس کرد و هوشیار بود. تبریک به تیم به خاطر عملکردی که در این چند ماه اخیر داشته.»

دومنیکو تدسکو مربی شالکه هم گفت: «ما برای این بازی برنامه داشتیم، می‌خواستیم با مدافعان قوی و قدبلند آنها مقابله کنیم، می‌خواستیم مالکیت توپ داشته باشیم، بازی خوبی انجام دادیم اما بایرن همچنان بدون اشتباه پیش می‌رفت و با هوشیاری خود به گل برتری رسید.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز