خبرگزاری کار ایران

چشم امید قلعه‌نویی و برانکو به پیکان آقا معلم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۲۳

سرمربی پیکان با پیروزی برابر فولاد ناخواسته به 3 تیم مدعی در صدر جدول منفعت می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر که قرار است امروز در اهواز میان فولاد و پیکان برگزار شود، در معادلات بالای جدول تاثیرات اساسی و مهمی می‌تواند ایفا کند که برای تیم‌هایی که درگیر آن هستند اهمیت بالایی دارد.

پورموسوی و شاگردانش به دلیل تعویق یک دیدار خود رتبه دوم جدول را به ذوب‌آهن واگذار کردند و در تلاش هستند تا با پیروزی در این دیدار رتبه خود را پس بگیرند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس شوند. از طرفی جلالی و شاگردانش یکی از آخرین فرصت‌های خود را برای اضافه شدن به کورس سهمیه در اختیار دارند و بازی مهمی برای آنها خواهد بود.

علاوه بر این دو تیم، پرسپولیس و ذوب‌آهن هم چشم امیدشان به مجید جلالی و پیکان است تا با پیروزی در این دیدار آنها را هم منتفع کند تا هم رتبه دومی شاگردان قلعه‌نویی باقی بماند و هم پرسپولیس فرصت این را داشته باشد تا با رقم خوردم نتایج دلخواهش بتواند در هفته بیست و پنجم در دربی جشن قهرمانی بگیرد.

فولاد در حال حاضر در فاصله 16 امتیازی با پرسپولیس صدرنشین است و در صورت پیروزی این فاصله به 13 امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد و قهرمانی محتمل پرسپولیس به تعویق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز