خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

شهرداری تبریز با شکست کاله، به نیمه نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۹۹

شهرداری تبریز موفق به شکست سه بر دو کاله مازندران در آمل شد تا به عنوان چهارمین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران تیم شهرداری تبریز میهمان کاله مازندران بود و سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا با حذف یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 20 مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 13 مغلوب شهرداری تبریز شدند.

در مقابل شهرداری تبریز که در دیدار دور رفت مرحله نخست پلی آف نیز کاله مازندران را در سالن شهید اقدمی تبریز سه بر یک شکست داده بود، با کسب دومین برد خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 96 راه یافت تا حریف خاتم اردکان شگفتی ساز مرحله نخست پلی آف شود.

بدین ترتیب مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران با صعود تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، خاتم اردکان و شهرداری تبریز به پایان رسید و مرحله نیمه نهایی این رقابت ها از چهارشنبه دوم اسفندماه آغاز می شود.

در مرحله نیمه نهایی تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر می روند و تیم شهرداری تبریز نیز با خاتم اردکان روبرو خواهد شد. تیم های برنده این مرحله که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود، به دیدار نهایی لیگ برتر راه می یابند و تیم های بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز