خبرگزاری کار ایران

نخستین نشست با حضور سرپرست کاروان برگزار شد

آغاز به کار کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۴۴

نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا صبح امروز با حضور نصراله سجادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به عملیاتی شدن برنامه‌های کاروان ورزشی کشورمان، اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اولین نشست کادر سرپرستی صبح امروز با حضور دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در محل مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

در این نشست که  نصراله سجادی سرپرست کاروان، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی، عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل، هادی ساعی قهرمان المپیک و عضو هیات اجرایی، نماینده واحد حراست، پرویز خاکی، حمید سلامی مدیر واحد تشریفات و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در آن حضور داشتند، گزارشاتی از فعالیت‌های صورت گرفته اعلام و برنامه‌های پیش رو نیز تشریح شد.

در ابتدای این نشست سرپرست کاروان اعزامی کشورمان با تاکید بر هماهنگی هر چه بیشتر تمامی واحدهای کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی جهت پیشبرد اهداف کادر سرپرستی اظهار داشت: علیرغم تمام اطلاعاتی که از پراکندگی اماکن برگزاری مسابقات در شهرهای جاکارتا و پالمبانگ و همچنین ضعف ستاد برگزاری بازی‌ها داریم اما مطمئنم با اتحاد و همدلی این تیم و همچنین رابطه خوب و نظام مندی که با وزارت ورزش و فدراسیون داریم و خواهیم داشت این ماموریت را به خوبی پشت سر می گذاریم.

رحیمی و خانم اسلامیان نیز در این نشست گزارش‌های جامعی را از وضعیت میزبانی بازی‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته ارائه دادند و مقرر شد تا باقی فعالیت‌ها نیز با قدرت پیگیری شود.

در این نشست و پس از ارائه گزارش واحدهای فنی، امنیت، رسانه، اسکان و تشریفات مقرر شد تا جهت هماهنگی هر چه بیشتر، نشست‌های ستاد اعزام دوشنبه هر هفته در محل مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز