خبرگزاری کار ایران

معارفه رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان امروز برگزار می‌شود

اسبقیان: صمیمی از بنیاد شهید استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۲۰

مدیرکل دفتر امورمشترک فدراسیون‌های ورزشی استعفای حمید علی صمیمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران را ثبت شده دانست و گفت: مراسم تکریم محمود خسروی‌وفا و معارفه وی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدشروین اسبقیان، خبر بی اطلاعی وزارت از دوشغله بودن منتخبین مجامع انتخاباتی فدراسیون‌‌ها را کذب عنوان کرد و افزود: هر عزیزی که در تشکیلاتی دولتی مدیر باشد و بخواهد در رأس فدراسیون فعالیت کند بر اساس قوانین و مقررات باید متعهد شود تا از شغل پیشین خود استعفا دهد و در صورت انتخاب تنها شغلش ریاست فدراسیون باشد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با تاکید به این نکته که تعهد استعفای حمید علی صمیمی از مدیرکلی بنیاد شهید استان تهران در زمان ثبت نام وی ثبت شده است، گفت: صمیمی از این سمت استعفا داده است و مراسم تکریم وی هفته آینده در بنیاد برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که امروز نیز جلسه تکریم محمود خسروی‌وفا و معارفه علی صمیمی در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان بر اساس مستندات عمل می‌کند که از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این خصوص با حوصله نسبت به درج اخبار اقدام کنند چرا که ورزش کشور امروز بیش از همیشه به آرامش نیاز دارد.

اسبقیان تدابیر وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه با برنامه از پیش تعیین شده کلیه انتخابات فدراسیونها در موعد مقرر برگزار شد که رهاورد آن برگزاری بدون آسیب انتخابات کمیته ملی المپیک با حضور روسای فدراسیونها بود. این مهم از سیاست‌های وزارت در دولت تدبیر و امید است.

این مقام مسئول با تاکید به این نکته که وزارت ورزش و جوانان با پشتکار و جدیت دنبال نتیجه‌گیری مناسب در مسابقات برون مرزی به خصوص بازی‌های آسیایی و المپیک است، افزود: قهرمانی‌های ورزش کشور به خصوص در این مدت نظیر فوتسال، هاکی و یخ نوردی، امید را در دل مردم زنده می‌کند که امید داریم بیش از گذشته با موفقیت در مسابقات پیش رو به ویژه آسیایی و المپیک دل مردم کشور و جامعه ورزش شاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز