خبرگزاری کار ایران

سرمربی الریان: استقلال ستاره ندارد؛ روی آنها مطالعه کردیم/ از پرسپولیس یک برد و یک مساوی گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۵۹

سرمربی الریان اعتقاد دارد قدرت استقلال در فاز هجومی است.

به گزارش ایلنا، مایکل لادروپ سرمربی الریان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: لیگ قهرمانان در فصل جدید هم شروع شد و باید اولین بازی را در کشور خودمان مقابل تیم استقلال انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: استقلال در تیمش ستاره ندارد و قدرت آنها در فاز هجومی شان است که باید مراقب باشیم. درباره استقلال مطالعه کردیم و اطلاعات خوبی از آنها داریم. سال قبل مقابل دیگر تیم ایرانی یعنی پرسپولیس بازی کردیم و یک برد به همراه یک مساوی را بدست آوردیم.  بازهم می گویم استقلال ستاره بزرگی ندارد اما به صورت تیمی در کارهای هجومی قدرتمند هستند و باید حواسمان جمع باشد.

 سرمربی الریان در ادامه بیان داشت: مسابقات لیگ قهرمانان در بالاترین سطح به انجام می رسد و با مسابقات داخلی فرق دارد. استقلال هم با تیمهای داخل قطر متفاوت است و باید با آنها به گونه دیگری بازی کنیم و مواجه شویم.

 در پایان گفت: سال قبل 5 نمایش فوق العداده داشتیم و فقط در یک بازی خوب نبودیم و تاوان همان بازی هم عدم صعودمان به مرحله بعدی بود. به همین دلیل شما برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید در همه مسابقات عالی باشید وگرنه اتفاقی مثل بازی فصل قبل در امارات برایمان رخ می دهد. دیگر نمی خواهیم این اتفاق تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز