خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم شادی گلم را با بازیکنان تقسیم کنم

انصاری: می‌خواهیم در آسیا هم مدعی و یکی از چهار تیم پایانی باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۸۵۷

جابر انصاری مهاجم استقلال توانست در آخرین دیدار این تیم مقابل سپیدرود یک گل زیبا به ثمر برساند و از اهداف آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جابر انصاری مهاجم استقلال توانست در آخرین دیدار این تیم مقابل سپیدرود یک گل زیبا به ثمر برساند. با جابر در خصوص این بازی، شروع مجدد رقابت‌های آسیا و بازی برابر الریان و همچنین پیش‌بینی‌اش از دربی هشتادوشش همکلام شدیم.
 
* در خصوص برد مقابل سپیدرود صحبت کن.
بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود، موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم که توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.
 
* سپیدرود چگونه تیمی بود؟
سپیدرود نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری پیدا کرده، آقای کریمی هم در کادرفنی این تیم حضور دارد و توانسته تغییرات زیادی را در این تیم به وجود بیاورد. امیدوارم آنها در ادامه بازی‌ها بهتر شوند و بتوانند در لیگ بمانند.
 
* در این بازی توانستی گلزنی کنی
خیلی وقت بود که گلزنی نکرده بودم باید اعتراف کنم دلم برای گلزنی تنگ شده بود. از شفر تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و توانستم مزد زحمات ایشان را بدهم.
 
* بعد از گل به سمت نیمکت رفتی آیا از این کار منظور خاصی داشتی؟
دوست داشتم شادی گلم را با بازیکنان تقسیم کنم به همین دلیل سمت نیمکت رفتم. خدا را شکر همدلی بسیار خوبی در تیم ما وجود دارد و وقتی بازیکن در زمین گل می زند نیمکت‌نشینان خیلی خوشحالی می‌کنند.
 
* بعد از گل پشتک بسیار فوق‌العاده‌ای زدی.
این شادی گل را دوست دارم همیشه سعی می‌کنم برای گل‌هایم پشتک بزنم البته سرور هم شادی گلش شبیه من است و از این نظر یکسان هستیم. البته او با این سن و سال خیلی خوب پشتک می‌زند و بعضی اوقات تعجب من را برمی‌انگیزد. دعا کنید در هر بازی گلزنی کرده و از این پشتک‌ها بزنم.
 
* این روزها همه می‌گویند استقلال شفر مهار شدنی نیست؟
خب خدا را شکر توانسته‌ایم علاوه بر انجام بازی‌های زیبا در هر بازی با اختلاف چند گل پیروز شویم. اگر در ابتدای فصل بدشانس بودیم و امتیازات را از دست نمی‌دادیم الان یکی از مدعیان قهرمانی بودیم. البته هنوز چند بازی تا پایان فصل باقیمانده و باید تلاش کنیم امتیازات لازم را کسب کنیم.
 
* در اولین گام آسیایی به مصاف الریان خواهید رفت.
بازی با الریان همیشه سخته بوده آنها یکی از تیم های پرقدرت قطر به شمار می روند و بازیکنان چند ملیتی دارند اما ما می‌خواهیم از همان ابتدا در این جام هم مدعی باشیم. البته فکر می کنم با این بازیکنانی که داریم و کادرفنی بسیار خوب این مهم دور از دسترس نیست.
 
* بازی با الهلال تان هم با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شده بود در عمان برگزار می‌شود.
خب مسئولان ما خیلی تلاش کردند که این بازی در کشور دیگری برگزار شود اما عربستانی‌ها آنقدر لابی کردند که سرانجام بازی در عمان برگزار خواهد شد. مطمئن باشید انتقام این اتفاق را هم از الهلال خواهیم گرفت. مطمئن هستم تیم های عربی از نام ایران به شدت ترس دارند و همیشه دوست دارند مقابل نمایندگان ایرانی جنگ روانی راه بیاندازند.
 
* فکر می‌کنید امسال از گروهتان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنید؟
همانطور که در سوال قبلی پاسخ دادم امسال می‌خواهیم در آسیا هم مدعی و یکی از چهار تیم پایانی باشیم اما باید قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش برویم.
 
* کمتر از 20 روز دیگر دربی 86 برگزار می شود.
هنوز تا دربی زمان زیادی باقیمانده است و ما تا قبل از دربی باید دیدارهای سختی را برگزار کنیم. به وقتش در مورد آن دیدار هم صحبت خواهیم کرد. فعلا تمام تمرکزمان روی بازی‌های آسیایی است.
 
* یک مهاجم جدید هم به تیم‌تان اضافه شده است.
یکی از بازیکنان خوبی است که به فوتبال ما آماده است. به او خوشامد می‌گوییم امیدوارم بتواند در استقلال موفق ظاهر شود. ما در سه جام آسیایی باید تلاش کنیم و نیاز به بازیکنان جدید داریم.
 
* از وضعیت مهدی قائدی خبر دارید؟
از طریق کادرفنی و مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت قائدی هستیم. امیدواریم هرچه زودتر مهدی قائدی به جمع بازیکنان بازگردد واقعا دلمان برای مهدی تنگ شده است و همانطور که دیدید هواداران در طول بازی به خوبی از مهدی حمایت کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز