خبرگزاری کار ایران

ساغلام: با تراکتور در آسیا مدعی صعود هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۸۹

سرمربی تراکتوسازی تبریز در نشست خبری پیش از مصاف با الاهلی گفت: توانایی صعود از این گروه را داریم و امیدوارم که بتوانیم از بازی اول با نتیجه‌ای خوب خارج شویم تا شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی تراکتورسازی پیش از اولین جدال آسیایی‌اش با الاهلی عربستان گفت: ما تلاش می‌کنیم تا بازی به بازی بهتر شویم. می‌خواهیم کارمان را با قدرت شروع کنیم و برای برد آمده‌ایم و ان‌شاالله این بازی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت. می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم و تمرینات بسیار خوبی در این مدت برگزار کردیم. 

او ادامه داد:  تمام تیم‌هایی که در این گروه حضور دارند، مدعی هستند. با این حال من به تیم‌مان و بازیکنانی که در تراکتورسازی هستند ایمان دارم و به نظرم مدعی صعود هستیم. توانایی صعود از این گروه را داریم و امیدوارم که بتوانیم از بازی اول با نتیجه‌ای خوب خارج شویم تا شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: قول می‌دهم به لحاظ فوتبالی عملکرد تماشایی و خوبی داشته باشیم و بتوانیم برنده شویم.  کار و حرفه ما ورزش است. دوستی و رفاقت در ورزش بسیار مهم است. اگر دوستی و رفاقت نباشد ارزش کارمان از بین می‌رود. خودمان را کاملا آماده کردیم و می‌خواهیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز