خبرگزاری کار ایران

چیلاورت: آرژانتین بدون مسی از مرحله گروهی صعود نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۷۳

خوزه لوئیز چیلاورت، دروازه‌بان و کاپیتان سابق پاراگوئه معتقد است آرژانتین بدون مسی حتی نمی‌تواند از مرحله گروهی جام جهانی 2018 صعود کند.

به گزارش ایلنا، چیلاورت در مصاحبه‌ای با روزنامه آرژانتینی «لاناسیون» گفت: «آرژانتین بدون مسی از مرحله گروهی صعود نمی‌کند. این تیم بازیکنان خوبی مثل آگرو، ایگواین، دی‌ماریا و دیبالا دارد، ولی یک تفاوت اساسی وجود دارد؛ آنها نمی‌توانند سرنوشت بازی را تغییر بدهند.»

چیلاورت که در دو جام جهانی 1998 و 2002 دروازه‌بان آرژانتین بود، معتقد است که آرژانتین با مسی یکی از نامزدهای قهرمانی جام جهانی است: «او تفاوت را رقم می‌زند. تنها حضورش در زمین کافی است تا حریفان بترسند.»

چیلاورت که در دوره 24 ساله فوتبالش توانسته 62 گل هم بزند، معتقد است که آرژانتین نمی‌تواند نخستین حریفش در جام جهانی، یعنی ایسلند را دست کم بگیرد و گفت: «ایسلند هرچند نخستین بار است که در جام جهانی شرکت می‌کند، بازیکنان توانایی دارد و روی ضربات ایستگاهی قوی است، در حالی که آرژانتین بازیکنان قدبلند زیادی ندارد. آرژانتین باید به این تیم احترام بگذارد.»

چیلاورت گفت: «دوست دارم آرژانتین مثل جام جهانی 2014 به فینال برسد و این بار قهرمان شود. چرا؟ چون من طرفدار مسی هستم. او بازیکنی از یک سیاره دیگر است در حالی که رونالدو و نیمار زمینی هستند. این تفاوت بزرگ آنهاست. روزی که مسی از فوتبال خداحافظی کند همه ما اشک خواهیم ریخت. هزاران سال باید بگذرد تا یک مسی دیگر متولد شود.»

او به شوخی اضافه کرد: «من راه متوقف کردن مسی را می‌دانم. وقتی او می‌دود باید تصویر را متوقف کنید. هیچ راه دیگری وجود ندارد. او سرعت، هوش و دید فوق‌العاده‌ای دارد و وقتی پیشروی می‌کند می‌داند که دروازه‌بان حریف چه واکنشی نشان می‌دهد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز