خبرگزاری کار ایران

همه چیز خوب است به جز ذهنیت بازیکنان

کریم قنبری: ساسان گفت نصرتی 90 دقیقه به او فحاشی کرده است / کامدار باید از زمین اخراج می‌شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۶۵

مربی سپاهان از دلایل ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی و شرایط تیم صحبت کرد.

کریم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل نفت تهران اظهار داشت: اگر بازی را دیده باشید حرف من را تایید می‌کنید که بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه خلق کردیم که متاسفانه همان مشکل همیشگی در زدن ضربات آخر گریبان‌گیر ما شد و نتوانستیم از این فرصت‌ها خوب استفاده کنیم.

وی افزود: مشکل ما در خط حمله نفرات نیستند بلکه ذهنیت‌هایی است که نیاز به ترمیم و اصلاح دارد و باید بازهم بیشتر روی آن کار کنیم. ایجاد این مقدار موقعیت گل در یک بازی را شاید هیچ تیم دیگری در لیگ برتر نداشته باشد. توپ به تیر دروازه می‌خورد و از داخل دروازه بیرون می‌آید و این یعنی ما تا جلوی دروازه مشکلی نداریم.

مربی سپاهان در ادامه گفت: مشکلی که در خط دفاع داشتیم برطرف شده و به انسجام خوبی رسیدیم و این را مقابل نفت به خوبی نشان دادیم و در خط حمله هم حتم دارم مشکل برطرف خواهد شد و سپاهانی که همه انتظارش را دارند خواهیم دید.

قنبری در مورد مشاجره میان ساسان انصاری و محمد نصرتی خاطرنشان کرد: بعد از بازی از ساسان دلیل عصبانیتش را جویا شدم و او گفت که مدافع حریف در طول 90 دقیقه مدام به او فحاشی می‌کرده و توهین‌های رکیک انجام می‌داده و باعث شده از کوره در برود. هرکسی ظرفیتی دارد و عصبی می‌شود و واکنشی نشان می‌دهد و ساسان انصاری هم تنها کاری که کرد این بود که این موضوع را رسانه‌ای کرد و برخورد خاصی انجام نداد.

مربی سپاهان با اشاره به غایبان سپاهان در 2 هفته اخیر اظهار داشت: نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم ولی در هفته‌های اخیر به طور متوسط 3-4 بازیکن کلیدی خودمان را در اختیار نداریم و این بدون شکل کیفیت تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر هم کریمی از بازی بعد محروم شد.

وی با اشاره به داوری بازی با نفت گفت: مشکل خاصی نبود به جز اینکه کامدار می‌توانست با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شود و مثل بازی با پرسپولیس دقایقی که حریف باید با 10 نفر بازی می‌کرد با 11 نفر حضور داشت.

وی در مورد وقفه به وجود آمده در لیگ برتر هم گفت: برای ما که دچار تغییرات در سطح کادرفنی بودیم این وقفه اتفاق خوبی است که می‌توانیم از آن به بهترین شکل بهره ببریم و تیم را بازسازی کنیم تا در ادامه قدرتمندتر ظاهر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز