خبرگزاری کار ایران

حدادی فر: سایپا با پنالتی مشکوک به گل مساوی رسید

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۹۵۳

هافبک ذوب آهن کیفیت بد زمین را عامل شکست این تیم در دیدار مقابل سایپا دانست.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی فر بعد از شکست تیم ذوب آهن مقابل سایپا عنوان کرد: ما حریف را دست کم نگرفتیم و خوب بازی را شروع کردیم ولی اگر بخواهم کلا در این بازی صحبت کنم باید بگویم که زمین اصلا اجازه نمی داد به دو تیم که یک فوتبال خوب به نمایش بگذارند و بیشتر توپ روی هوا بود.

وی ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم اما داور روی یک صحنه مشکوک برای آنها پنالتی گرفت و بازی مساوی شد. در نیمه دوم هم خوب بازی را آغاز کردیم اما روی غافلگیری گل دریافت کردیم. زیبایی فوتبال به همین است.

هافبک ذوب آهن درباره اعتراض های زیادی که به داور مسابقه شد، بیان کرد: هم تیم ما و هم تیم آنها خیلی اعتراض می کردند و در مقامی نیستم که بخواهم درباره داوری صحبت کنم.

حدادی فر درباره شانس ذوب آهن برای کسب سهمیه آسیایی افزود: برای کسب سهمیه رقابت خیلی سخت شده است و 3، 4 تیم هستند که می خواهند هر طور شده رتبه نایب قهرمانی را کسب کنند که امیدوارم بتوانیم این نتیجه را حفظ کنیم و سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی درباره اولین بازی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر اضافه کرد: واقعا حریف آسیایی مان خیلی حریف سختی است و شرایط ما خیلی در این بازی سخت است و امیدوارم با ریکاوری خوب بتوانیم در این بازی آماده شویم و با تمرکز بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز