خبرگزاری کار ایران

حرف های کریمی برایم جالب نیست / تیم ما باید از داوری ناراضی باشد

دایی: پرسپولیس قهرمان شد و شکی در آن نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۹۴۸

سرمربی سایپا مدعی شد اگر تیمی از داوری ضرر کرده باشد، آن تیم سایپا است.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر ذوب‌ آهن در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار صحبت کرد:

 

به غیر از کی روش،چیز دیگری از ذوب آهن ندیدم

خدا را شکر می ‌کنم که امروز فوتبال زیبایی انجام دادیم و تیم بزرگ ذوب‌آهن را شکست دادیم . از دقیقه اول خوب و با برنامه بازی کردیم . تلاش کردیم قبل از حریف گل بزنیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. تلاش ما بیشتر شد و ذوب آ‌هن روی به توپ‌های بلند آورد. فقط استنلی مرد پرکار این بازی بود و چیز دیگری ندیدم . نیمه دوم هم باهوش بازی کردیم و ناراحتم از گلی که آخر بازی خوردیم، چون خیلی بد بود.

 

هماهنگ کردن بازیکنان جوان سایپا، به زمان نیاز دارد

با بچه ها کار می‌ کنیم. تیم جوانی داریم و بیشتر بازیکنان از بیرون آمده‌اند و هماهنگ کردن آنها به زمان نیاز دارد. هر چه زمان می‌گذرد بازیکنان بیشتر هماهنگ می شوند. ذوب‌آهن را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف آنها را می‌ دانستیم. ضمن اینکه می‌ دانستیم چگونه از نقاط قوت خود استفاده کنیم. هر زمانی خواستیم به بازی سرعت دادیم و مستحق پیروزی بودیم. باید در هفته‌های آینده هم خوب بازی کنیم و آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

 

کل نیمکت ذوب آهن معترض بود

من برای قلعه‌نویی احترام قائل هستم، اما کل نیمکت آنها معترض بود و من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. پنالتی که خورشیدی گرفت درست بود، چون بازیکن آنها با دست توپ را زد. از آنجا به بعد اعتراض‌ها شروع شد.

 

تیم ما باید از داوری ناراضی باشد

من تنها در یک صحنه به نیمکت ذوب‌آهن گفتم که چرا اینقدر سر و صدا می ‌کنید؟ به نظر من 3 یا 4 نفر از نیمکت ذوب‌آهن باید اخراج می ‌شدند؛ حتی بازیکنان خارجی آنها هم معترض بودند! اما ما فوتبال بازی کردیم و مردانه جنگیدیم و پیروز شدیم. به نظر من تیم ما باید از داوری ناراضی باشد، چون بازیکن شماره 5 آنها تا دقیقه 3 چند بار بازیکنان ما را زد، اما کارتی نگرفت.

 

بهتر بازی کردیم و مستحق برد بودیم

به هر حال تصمیم گیرنده خورشیدی بود و اگر ما کمی صبرمان را بیشتر می‌کردیم گروه داوری بهتر از این می ‌توانست عمل کند. امروز فشار به داوری زیاد بود و فقط من 10 بار نیمکت خودم را آرام کردم و خواستم اجازده بدهند خورشیدی قضاوت خودش را انجام دهد. در مجموع تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم و این پیروزی را به بازیکنان و کارکنان سایپا تبریک می ‌گویم.

 

حرف های کریمی برایم جالب نیست

من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.

 

پرسپولیس قهرمان شد و شکی در آن نیست

در لیگ پرسپولیس قهرمان شده است و شکی در آن نیست، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می‌کند و اگر از حریفان شناخت کافی نداشته باشند به مشکل خواهند خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز