خبرگزاری کار ایران

دغدغه بزرگ کمالوند؛ ستاره جام حذفی یا بازیکن اسبق پرسپولیس؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۳۸۱

سرمربی صنعت نفت آبادان در بازی امروز برابر پرسپولیس تهران آزمون سختی برای اطمینان بین دو دروازه بان تیمش دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس صدرنشین برای مسجل‌تر شدن قهرمانی لیگ هفدهم از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفتی قرار می‌گیرد که هفته گذشته از جام حذفی کنار رفت و در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در بازی امروز برابر پرسپولیس تهران آزمون سختی برای اطمینان بین دو دروازه بان تیمش دارد. کمالوند پیش از پیوستن سوشا مکانی به زردپوشان داوود نوشی صوفیانی را به عنوان انتخاب اول درون دروازه در اختیار داشت.

مکانی از نیم فصل سه دیدار در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی در ترکیب صنعت قرار گرفته و در مجموع پنج گل دریافت کرده است. عملکرد او در لیگ چشمگیر نبوده اما در رقابت‌های حذفی نمایش ضعیفی داشت تا اکثر هواداران او را عامل اصلی ناکامی در راهیابی به فینال بدانند؛ ماجرایی که به خداحافظی اینستاگرامی او انجامید. مکانی چند روزی هم در تمرینات غایب بود و بعید به نظر می‌رسد برای این دیدار آماده به میدان رفتن مقابل تیم سابقش باشد.

دیگر انتخاب کمالوند، داوود نوشی صوفیانی جوان است که در لیگ برتر نمایش متوسطی داشته و به عنوان یکی از دروازه بان‌های جوان به لیگ هفدهم معرفی شد. صوفیانی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ستاره صنعت نفت برابر پرسپولیس بود که تا پایان وقت‌های معمولی آن بازی تنها یک گل دریافت کرده بود. 

با توجه به سطح آمادگی دو دروازه بان انتخاب گزینه نهایی برای بازی امروز دشوار به نظر می‌رسد و باید دید کمالوند کدام یک را برای این آزمون در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز