خبرگزاری کار ایران

داورها هم جایز الخطا هستند

زبیدی: مجبوریم پدیده را شکست بدهیم / دوست داریم در آسیا بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۶۹

هافبک پارس جنوبی جم درباره دیدار با پدیده مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: قطعا بازی سختی در مشهد داریم با توجه به اینکه هفته گذشته هم نتیجه چندان خوبی نگرفتیم و حال باید با پدیده بازی کنیم.

مهدی زبیدی در گفت‌وگو با ایلنا، درمورد شرایط آمادگی جسمانی‌اش پس از مصدومیت طولانی مدت گفت: مصدومیت من حدود چهار هفته طول کشید و طی این مدت فیزوتراپی می‌کردم. چند بازی را از دست دادم و آماده هستم تا از این هفته با صلاحدید کادرفنی در ترکیب حضور پیدا کنم.

زبیدی درباره بازی پیش روی پارس جنوبی در هفته بیست و سوم اظهار داشت: قطعا بازی سختی در مشهد داریم با توجه به اینکه هفته گذشته هم نتیجه چندان خوبی نگرفتیم و حال باید با پدیده بازی کنیم. باید بازی‌های داخل خانه را به پیروزی پشت سر بگذاریم اما اینگونه نشد و ان شاء الله این هفته نتایج چند هفته اخیر را جبران کنیم.

او ادامه داد: پدیده سعی می‌کند تا در خانه سه امتیاز را حفظ کند و در مقابل یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد؛ پرسپولیس در صدر جدول از سایر تیم‌ها جدا شده و از طرف دیگری سایر تیم‌ها به فکر حضور در بالای جدول هستند؛ مجبوریم پدیده را شکست بدهیم.

هافبک پارس جنوبی درباره اینکه گفته می‌شد طی هفته‌های اخیر از داوری ضربه خورده‌اند، گفت: نمی‌خواهم در این باره نظری بدهم چون نه داور هستم نه کارشناس داوری. داورها هم بالاخره انسان هستند و هر انسان جایز الخطاست. فکر نمی‌کنم داور از عمد برای ما خطا نگیرد یا به ضرر ما تصمیم بگیرد. حتما متوجه نشده و همه اشتباه می‌کنند. ما نباید اجازه بدهیم کار به جای باریک بکشد و باید با اقدامات فنی نتیجه گیری کنیم.

زبیدی در پایان عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم اینطور شود و از صدر جدول فاصله بگیریم. در نیم فصل دوم همه تیم ها یکدیگر را انالیز می کنند و نتیجه گیری بسیار سخت است؛ ان شا الله مشکل گلزنی مان برطرف شود و با تلاشی که داریم سهمیه آسیا را کسب کنیم. شرایط مشخص نیست اما دوست داریم سهمیه را بگیریم و در آسیا بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز