خبرگزاری کار ایران

امیدوارم در دربی بازی تماشاگر پسندی ارائه کنیم؛

پهلوان: ساغلام از ما انتظار زیادی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۲۱

هافبک هجومی تراکتورسازی تبریز در خصوص همکاری با ارطغرول ساغلام بیان داشت: او از ما انتظار زیادی ندارد؛ فقط می‌گوید همان کاری را که در زمین تمرین انجام می‌دهید در زمین مسابقه هم انجام دهید.

احسان پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار وزرشی ایلنا، در خصوص برد این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم ما در نیمه اول بسیار خوب ظاهر شدیم و به دنبال کسب این برد بودیم خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس بگیریم و شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم.

وی در خصوص زدن دو گل در این بازی ادامه داد: لطف هم‌تیمی‌هایم بود که موقعیت گلزنی برای من فراهم کردند فکر می‌کنم به جز این 2 گل باز هم موقعیت گلزنی داشتم که از دست رفت.

هافبک تراکتورسازی در خصوص مربیگری ساغلام در این تیم افزود: او مربی‌ای بوده که با تیم‌های سابقش قهرمانی‌های زیادی به دست آورده او ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و در تمرینات بازیکنان را راهنمایی می‌کند.

پهلوان در خصوص همکاری با این مربی بیان داشت: او از ما انتظار زیادی ندارد؛ فقط می‌گوید همان کاری را که در زمین تمرین انجام می‌دهید در زمین مسابقه هم انجام دهید.

وی در خصوص دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش این روزها نتایج خوبی گرفته از زمانی که هم آقای کریمی به این تیم آمده شرایطشان بهتر شده فکر می‌کنم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز