خبرگزاری کار ایران

دربی تبریز، اولین دبل تراکتور یا شکستن طلسم گسترش؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۱۶

تراکتورسازی و گسترش فولاد با انگیزه‌های خاص خود دربی تبریز را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی تبریز یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم است که به میزبانی تراکتورسازی و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد. دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد در شرایطی به مصاف هم می‌روند که پیش از این 9 بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند که حاصلش 5 تساوی و 4 برد برای تراکتورسازی بوده و گسترش فولاد هنوز موفق به شکست دادن تراکتورسازی نشده است.

در لیگ سیزدهم که اولین فصل حضور گسترش فولاد در لیگ برتر بود و در بازی اول در حضور 20 هزار تماشاچی با نتیجه تساوی به اتمام رسید. اما در دیدار برگشت،  تراکتور موفق شد با 2 گل کاظمیان و کیانی، گسترش را شکست دهد.

در لیگ چهاردهم، تراکتوری ها بازی رفت را با 3 گل بردند و در نیم فصل دوم در حالیکه تراکتورسازی برای قهرمانی نیاز به برد داشت، بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. در فصل پانزدهم هم نتایج لیگ چهاردهم تکرار شد. تراکتور در بازی رفت 3-1 پیروز شد و بازی برگشت هم 1-1 شد؛ اما نکته جالب، تعداد تماشاگران این دو بازی بود که به 10 هزار نفر هم نرسید.

در لیگ گذشته که تراکتور در کورس قهرمانی بود هم گسترش موفق به کشیدن ترمز این تیم شد؛ اما بازهم به 3 امتیاز نرسید. آن ها بار دیگر بازی نیم فصل اول را واگذار کردند؛ اما در بازی برگشت، بازهم حاصل تلاش دو تیم تساوی 1-1 بود. در لیگ جاری هم که تراکتور وضع خوبی نداشته، بار دیگر نتیجه فصول قبلی تکرار شده است. تیم قرمزپوش شهر تبریز بازی رفت را با گل های امیر نصر آزادانی و فاخر تهامی برد و تک گل فخرالدینی هم بی اثر بود.

حال باید دید فردا نتیجه تکراری 1-1 روی اسکوربورد نقش خواهد بست یا تراکتور برای اولین بار دبل خواهد کرد و یا گسترش، اولین پیروزی خود را کسب می کند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز