خبرگزاری کار ایران

نیمار: برای بازی با رئال عجله دارم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۸۴۷

لیگ فرانسه رقابت چندان سختی برای پاری‌سن‌ژرمن محسوب نمی‌شود و برای همین این تیم بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید است.

به گزارش ایلنا، مهاجم برزیلی در پیروزی 3 بر صفر برابر لیل از روی ضربه ایستگاهی هجدهمین گل خود در لیگ فرانسه را زد تا پاریسی‌ها با 11 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گیرند. این تیم به فینال جام اتحادیه نیز رسیده و سه‌شنبه در زمین تیم دسته دومی سوشو در جام حذفی به میدان می‌رود، این تیم برای دستیابی به افتخار بی‌سابقه چهارگانه قهرمانی شانس دارد.

گرانترین بازیکن جهان منتظر بازی چهارشنبه هفته آینده با قهرمان دو فصل اخیر لیگ قهرمانان است: «از همیشه عجول‌تر و واقعا منتظر این بازی هستم. واقعیت را می‌گویم، امیدوارم هرچه زودتر موقعش برسد. برای این بازی خیلی کار کردیم چون اینطور بازی‌ها را دوست داریم. ما با یک تیم باکیفیت بازی داریم، یک باشگاه خیلی بزرگ. برای مردم مادرید احترام زیادی قایلیم و به بهترین شکل خودمان را آماده می‌کنیم و می‌خواهیم این بازی را ببریم.»

این ضربه آزاد فوق‌العاده سیصد و پنجاهمین گل دوران حرفه‌ای نیمار بود که دو روز قبل از تولد 26 سالگی‌اش زده شد: «هدیه خوبی بود و خیلی خوشحالم که در 25 و تقریبا 26 سالگی به آمار 350 گل رسیدم اما پیروزی مهم‌تر است، می‌دانستیم بازی سختی در زمین لیل داریم.»

نیمار به طور خاص مورد توجه مدافعان لیل بود اما اونای امری مربی پاری‌سن‌ژرمن گفت: «او باهوش است، پیش‌بینی کرده بودیم چنین شرایطی در زمین به وجود بیاید اما نیمار امروز صبور بود. حریف فضاها را در وسط زمین بسته بود اما نیمار منتظر لحظه‌ای شد که بتواند گل بزند. او برای تولدش مراسم شام تهیه دیده و من و بقیه را دعوت کرده اما مهم‌تر آماده شدن برای بازی با سوشو است. جنش تولد باشد برای بعد. ما شنبه با تولوز بازی داریم و بعد از بازی سه‌شنبه به آن فکر می‌کنیم. بهترین آمادگی برای مسابقه با رئال این است که بازی به بازی پیش برویم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز