خبرگزاری کار ایران

لیورپول – تاتنهام؛ در انتظار یک نمایش جذاب

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۰۱

لیورپول تیم جذابی است. همیشه می‌گویند که آنها خط حمله توانایی دارند – متشکل از محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو – ولی همیشه تلاش می‌کنند گل‌هایی که دفاع مضحکشان می‌خورد را جبران کنند.

به گزارش ایلنا، آنها برای حل مشکل دفاعی‌شان ویرجیل فان دایک را از ساوتهمپتون خریده‌اند تا او را جانشین دژان لوورن سازند. تیم لیورپول اگر خط دفاعی مسخره‌ای نداشته باشد، بسیار ترسناک می‌شود. با این حال این انتقال جواب نداده و این را در باخت‌های اخیر مقابل سوانزی در لیگ و وست‌بروم در جام حذفی دیده‌ایم.

با این حال، هرگز نباید لیورپول را دست کم گرفت، به‌ویژه در آنفیلد. این ورزشگاه قلعه آنها در این فصل بوده است. سرخپوشان در خانه در این فصل شکست نخورده‌اند و این مایه وحشت تاتنهام است که از سال 2011 نتوانسته لیورپول را در آنفیلد ببرد.

تاتنهام و لیورپول از تاکتیک‌های موریسیو پوچتینو و یورگن کلوپ استفاده می‌کنند که اگر کاملا مشابه نباشند، دست کم شباهت‌های بسیاری به هم دارند. هر دو تیم پرس بسیاری انجام می‌دهند و توانسته‌اند به جز اولین مسابقه این فصل، تا حد زیادی توان همدیگر را خنثی کنند. اما بعید است که این اتفاق دوباره روی دهد. به نظر می‌رسد که در این مسابقه، گل‌های زیادی زده شود.تاتنهام فوریه را با برد دو بر صفر مقابل منچستریونایتد در ویمبلی آغاز کرد. بعید است که در این مسابقه به لوکاس مورا بازی برسد ( او احتمالا در شهرآورد شمال لندن در هفته آینده، روی نیمکت خواهد نشست). اما آنها تیمی دارند که حالا مشکلی از نظر مصدومیت ندارد و سرژ اوریه، دنی رز، توبی آلدرویرلد و حتی هری وینکس، همه توانسته‌اند به مرحله تمرینات کامل برسند.مساله این نیست که همه آنها بازی می‌کنند. از چهار بازیکن اول، تنها اوریه احتمال دارد در ترکیب قرار بگیرد. اما آماده بودن بازیکنان به این معناست که سیستم چرخشی در راه است و تاتنهام به‌موقع توانسته بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. آنها مقابل نیوپورت در جام حذفی بازی دارند، سپس شهرآورد شمال لندن از راه می‌رسد و بعد باید به تورین سفر کنند تا در لیگ قهرمانان به دیدار یوونتوس بروند.

با در نظر گرفتن اینکه آنها بازی‌های سنگینی پیش رو دارند، شاید مقابل لیورپول با تمام توان بازی نکنند. یک نتیجه مساوی برایشان خوب خواهد بود و البته پیروزی که رویایی است.

آخرین خبرها

ویرجیل فان دایک پس از آنکه در دیدار برابر هادرسفیلد استراحت کرد، احتمالا به ترکیب ثابت لیورپول برمی‌گردد.

آدام لالانا پس از عود کردن مصدومیت از ناحیه ران به تمرینات برگشته است، اما بعید است یکشنبه بازی کند.

ناتانیل کلاین که در این فصل به دلیل مشکل کمر بازی نکرده است، به تمرینات برگشته و نامش در لیست تیم برای لیگ قهرمانان قرار گرفته است. او هم به این بازی نمی‌رسد.

سرژ اوریه و هری وینکس می‌توانند در این مسابقه به میدان بروند. اما شرایط توبی آلدرویرلد و دنی رز هنوز مشخص نیست و آنها شاید در لیست تیم قرار نگیرند.

آمار

* لیورپول در 23 بازی اخیر خانگی مقابل تاتنهام در لیگ برتر تنها یک باخت داشته و 15 بازی را برده است.

 * تاتنهام در 9 بازی اخیر در خانه حریفان در لیگ برتر تنها 7 امتیاز کسب کرده است. آنها دو برد و یک تساوی داشته‌اند. تاتنهام در پنج بازی اخیر خارج از خانه تنها یک امتیاز گرفته است.

 * یورگن کلوپ در دوازده بازی اخیر خانگی در لیگ برتر مقابل شش تیم برتر لیگ باختی را تجربه نکرده است. آخرین شکست او مقابل منچستریونایتد در ژانویه 2016 رقم خورد.

* هری کین در شش بازی لیگ برتر مقابل لیورپول در شش گل نقش داشته و چهار گل زده و دو گل ساخته است.

منبع: سایت SBNation/ داستین منو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز