خبرگزاری کار ایران

امیدوارم به جایگاه واقعی ذوب آهن برسیم

حدادی فر: با احترام به استقلال، مستحق پیروزی بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۶۶

هافبک ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از اینکه اول بازی را بد آغاز کردیم و گل خوردیم چاره ای نداشتیم و باید حمله می‌کردیم.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی فر پس از بازی برابر استقلال تهران گفت: بازی بسیار حساسی برای ما بود . بازی را خوب شروع نکردیم اما در ادامه خوب تمام کردیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم مستحق پیروزی بودیم با تمامی که احترامی که به استقلال دارم، آنها هم خوب کار کردند مخصوصا در نیمه اول. خداراشکر سه امتیاز خیلی حساس را کسب کردیم. 

حدادی فر درباره تعویض به جای محمد ستاری اظهار داشت: او مصدوم نبود. او بازیکن آماده و خوبی بوده و یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل ماست. صلاح بر این بوده که تغییر سیستم بدهیم.

او ادامه داد: بعد از اینکه اول بازی را بد آغاز کردیم و گل خوردیم چاره ای نداشتیم و باید حمله می‌کردیم. تغییر سیستم دادند و تیم هجومی تر شد. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و از اولش برای بردن حاضر شدیم و خدا کمکمان کرد.

از این هفته کار ما سخت تر می‌شود و سه روز سه روز بازی داریم و لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود. به همه بازیکنان تیم نیاز است و امیدوارم آخر فصل خوبی داشته باشیم و به جایگاه واقعی ذوب آهن برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز