خبرگزاری کار ایران

گل دوم ذوب آهن خطا بود

شفر: برمی‌گردیم چون قدرتمندیم / شکست صندلی برای فوتبال خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۵۷

سرمربی آبی‌ها با وجود از دست دادن سه امتیاز حساس در اصفهان از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پس از شکست شاگردان مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: به تیمم تبریک می گویم. ما 90 دقیقه جنگیدیم. بازی راحتی نبود. فقط  بازی بلند را حریفمان در دستور کار داشت. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. گلر آنها هم روز خوبی داشت.

او ادامه داد: من راجع به داور در کنفرانس‌ها صحبت نکرده‌ام. داوری شغل راحتی نیست. خیلی وقت‌ها می‌شود که روز خوب یا بد داشته باشید. فکر می‌کنم امروز، روز خوبی برای داور نبود.

سرمربی استقلال درباره عملکرد حمید حاج ملک اظهار داشت: خطایی که روی اسماعیلی شد و داور خطا نگرفت، همان توپ برگشت و به گل تبدیل شد. گل دوم حریف روی خطای حریف بدست آمد. خطایی که روی اسماعیلی رخ داد باعث گل حریف شد. ما قطعا بر می‌گردیم چون قدرتمندیم. تیم ما با شخصیت است و روحیه خوبی دارد. ما یک ریکاوری می‌کنیم و دوباره بر می گردیم. بیشتر از این راجع به داوری صحبت نمی‌کنم. من پاسخ سوالتان را نمی‌دانم.

شفر درباره عملکرد شاگردانش افزود: ما اواخر بازی سه چهار موقعیت گل داشتیم و می‌شد گل دوم را بزنیم.  شاید برخی‌ها پنالتی ذوب آهن را تایید کنند. من بیشتر از این صحبت نمی‌کنم.

سرمربی آلمانی درخصوص برخورد هواداران استقلال پس از پایان بازی و شکست صندلی ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: این کار خوبی نیست. نمی‌خواهم بیرون از زمین چیزی باشد. این برای فوتبال خوب نیست و امیدوارم این دفعه آخر باشد. در بازی قبلی هم یک سری سنگ های بزرگ سمت ما پرتاب کردند. باید با همه هواداران صحبت شود و یک فرهنگ سازی درست انجام شود. 

شفر افزود: کسی نباید در طول بازی به داور معترض باشد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و می جنگیم و داور هم کار خودش را می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز