خبرگزاری کار ایران

مگر باید اوسیانو کروز را بشناسم؟

برانکو: استقلال باید منتظر باخت‌های پیاپی ما باشد/ مشکلی برای حضور در کمیته‌اخلاق ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۴۴

برانکو با عصبانیت بابت دعوت عجیبش به کمیته اخلاق که گفته می‌شود پای دستیار کی‌روش و بازیکنان اوکراینی سابق این تیم در میان است، به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سرمربی پرسپولیس که امروز به کمیته اخلاق دعوت شده، در خصوص این ماجرا اینطور توضیح داد: مگر من مجبور هستم همه را بشناسم؟ من فردا در کمیته اخلاق حاضر می‌شوم و اصلا نمی‌دانم موضوع چیست و مطمئنا پاسخ خواهم داد. به هرحال یک مووسسه ذیصلاح فدراسیون است و من فردا می‌توانم دقیق در این ارتباط توضیح بدهم. من نمی‌دانم برای چه مرا خواسته‌اند و فردا حاضر خواهم شد. 

بازیکنان اوکراینی شایستگی بازی در ایران را دارند

باید ببینم فردا چه می‌گویند. اما بازیکنانی که در لیگ اوکراین بازی می‌کنند صد در صد شایستگی بازی در لیگ ایران را دارند. اما به هرحال این حق من است که بگویم که چه کسی در تیمم بازی کند و چه کسی نه. این حق طبیعی من است.

بازیکنی به تیم ملی تحمیل نمی‌کنم

من اولا دوست ندارم بازیکنی را به تیم ملی تحمیل کنم. وظیفه من این است که بازیکنان را هر چه بهتر آماده کنم و روز به روز آماده باشند. گل های بیشتری بزنند و تعداد بیشتری بازی ببریم و در کنار آن بخشی از زیبایی و جذابیت را در فوتبال داشته باشیم. ما و باشگاه کاملا افتخار می‌کنیم هر تعداد از بازیکنان ما به تیم ملی دعوت شوند و اینکه سرمربی تیم ملی چه تعداد دعوت کند به سلیقه و نیاز خودش بازمی‌گردد.

استقلال باید منتظر شکست‌های پیاپی ما باشد؛ اتفاقی که نمی‌افتد

طبیعی است که تمام تیم‌هایی که اکنون در رده‌های بعدی ما را دنبال می‌کنند شانس دارند. لیگ یک ماراتن است و در نهایت آخرش همه چیز مشخص می‌شود. ذوب آهن، فولاد و حتی استقلال می‌تواند با بردهای پیاپی جایگاه ما را تهدید کنند اما این را باید بگویم که این مساله کافی نیست و ما باید در آن شرایط بازی‌های خودمان را واگذار کنیم. اما ما این اجازه را نخواهیم داد و همانطور که گفتم برای بردهای بیشتر خواهیم رفت.

بازیکنان مایه افتخارم هستند

من واقعا افتخار می کنم به بازیکنانم. به این دلیل که مدت زیادی است که فرم را به خوبی حفظ کردند و در حد ایده آل بازی می‌کنند. هم در لیگ قهرمانان و هم لیگ داخلی و اما طبیعی است که نمی‌توان انتظار پیروزی در هر بازی را داشت. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون نفت را در آبادان روبروی خودمان می‌بینیم و بعد از آن به بازی‌های دیگر فکر خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز