خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال:

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر/ حالا حالا‌ها قهرمانند

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۴۴۷

پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو در پایان پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس از ساعت 15:50 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود و این دیدار در حالی برگزار شد که برانکو و شاگردانش برای حفظ فاصله خود در صدر جدول با سایر تیم‌ها نیاز به هر 3 امتیاز بازی داشتند. سپاهان هم نخستین دیدار خود را با هدایت منصور ابراهیم‌زاده تجربه کرد و امید زیادی داشت تا با کمک وی بتواند در این دیدار نتیجه بگیرد و از شرایط بحرانی خارج شود. 

این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

داور: محمدحسین زاهدی فرد/ کمک داوران: علیرضا ایلدروم و سجاد طوری

 

اخطار: سعید آقایی (33) و مهدی شریفی (51) از سپاهان و فرشاد احمدزاده (55) و شجاع خلیل زاده (84) از پرسپولیس

 

گل: علی علیپور (11) و شجاع خلیل‌زاده (68) برای پرسپولیس

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری (69 احمد نوراللهی)، صادق محرمی، حسین ماهینی، ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری(88 سیامک نعمتی)، گادوین منشا(67 بشار رسن) و علی علیپور.

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر/ حالا حالا‌ها قهرمانند

 

ترکیب سپاهان:

ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، علی کریمی، محمود قائدرحمتی(72 میلاد سرلک)، مهرداد محمدی (76رضا دهقانی)، حسین پاپی( 60 ادون حسنی)، مهدی شریفی و ساسان انصاری

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 7: شوت حسین ماهینی از پشت محوطه جریمه با اثرگزاری مدافعین سپاهان در موقعیتی خطرناک به سمت دروازه سپاهان رفت ولی از کنار دروازه به بیرون زده شد.

دقیقه 11(گل): فرصت تک به تک در محوطه جریمه پرسپولیس به علی علیپور رسید ولی ضربات بازیکنان پرسپولیس را عالمه در 2 مرحله برگشت داد ولی در نهایت خود علیپور دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 28: در شلوغی محوطه جریمه سپاهان توپ به منشا رسید و این بازیکن با یک چرخش به سمت دروازه شوت زد که ضربه آرام او را عالمه مهار کرد.

دقیقه 32: در موقعیت تک به تک توپ به منشا رسید و در حالی که به نظر می‌رسید گل دوم سرخپوشان به ثمر می‌رسد، مهاجم این تیم در تلاش برای دریبل عالمه ناموفق بود و توپ را از دست داد.

دقیقه 35: ساسان انصاری از زاویه بسته صاحب موقعیت شوتزنی شد ولی ضربه خطرناک او در چارچوب نبود و به بیرون رفت.

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر/ حالا حالا‌ها قهرمانند

دقیقه 38: مهدی شریفی روی یک ضربه خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کرد ولی ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 45: ضربه سر زیبای گادوین منشا در محوطه جریمه سپاهان به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را هم علیپور در کمال ناباوری به بیرون زد.

دقیقه 52: در یک موقعیت برخوردی میان بیرانوند و ساسان انصاری پیش آمد و در شرایطی که سپاهانی‌ها به داور معترض بودند یک ضد حمله به پرسپولیس رسید ولی منشا با بی‌دقتی و واکنش خوب عالمه نتوانست گلزنی کند.

دقیقه 59: مهرداد محمدی از سمت راست و زاویه بسته با یک شوت دروازه پرسپولیس را تهدید کرد ولی ضربه او در چارچوب نبود.

دقیقه 68 (گل): فرشاد احمدزاده از جناح راست یک ارسال زیبا روی دروازه داشت و ضربه سر خوب شجاع خلیل‌زاده دور از دستان عالمه وارد دروازه شد.

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر/ حالا حالا‌ها قهرمانند

دقیقه 74: پاس خوب ربیع‌خواه برای بشار رسن او را در موقعیت تک به تک با عالمه قرار داد ولی گلر سوری سپاهان بازهم در نبردهای نفر به نفر موفق بود.

دقیقه 82: علی علیپور فاصله‌ای تا تک به تک شدن با عالمه در محوطه جریمه سپاهان نداشت ولی سیاوش یزدانی زودتر از او به توپ رسید و آن را راهی اوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز