خبرگزاری کار ایران

عنایتی: مشکی پوشان قطعا در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۵۲

سرمربی مشکی پوشان مشهد پس از تساوی مقابل گسترش فولاد تبریز، اعلام کرد با شرایطی که شاگردانش دارند قطعا در لیگ برتر ماندنی است.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در پایان دیدار برابر گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بسیار خوبی را هم هواداران و هم بیننده‌ها دیدند. از موقعیت‌های بیشماری که داریم نه تنها در این بازی، در بازی‌های دیگر هم از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم. امیدوارم از بازی‌های آینده شانس با ما یار باشد. گسترش اصلا فرصت گل نداشت.

عنایتی درباره دلیل ناکامی شاگردانش در گلزنی اظهار داشت: ما بازیکنان مصدومی از جمله حسین بادامکی و یکی، دو بازیکن جوان دیگر داریم که همراه تیم نبودند این موضوع تأثیرگذار بود. شرایط جدولی خوب نیست و همین موضوع فشار و استرس وارد کرده است بازیکنانمان از نظر فنی و اخلاقی می‌خواهند این شرایط را تغییر دهند ما به جدول نگاه نمی‌کنیم، روز آخر مهم است که چه اتفاقی در جدول می‌افتد.

او ادامه داد: اگر به شرایط فنی اعتقاد نداشتم نمی‌گفتم این تیم با اقتدار در لیگ می‌ماند من از بازیکنان شناخت کافی دارم می‌دانم بار فنی و پتانسیل بازیکنان بالاست. ما در هر بازی 5، 6 موقعیت گل داریم که باید از آن استفاده کنیم. قویاً می‌گویم مشکی‌پوشان در لیگ می‌ماند.

عنایتی درباره استرس مربیگری گفت: زمانی که مربی هستی نمی‌توانی در این جور مواقع کاری انجام دهی، زمانی که بازی می‌کردیم می‌توانستیم خودمان را در زمین تخلیه کنیم. فشار الان روی مربی زیاد است و کنار زمین فشار به او زیاد وارد می‌شود. البته ما کار محرکه انجام می‌دهیم و می‌خواهیم تیم را رو به جلو ببریم. بچه‌ها از من شناخت کافی دارند در تمرینات هم این حرکات را داریم. فکر می‌کنم با این حرکات هم انگیزه بازیکنان زیاد می‌شود و هم تحرک آنها.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز