خبرگزاری کار ایران

واکنش جی به تمجید استیون جرارد و پیشنهاد حضور در تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۱۸

جی رودریگز ستاره وست‌برومویچ در پیروزی 3 بر 2 مقابل لیورپول در جام حذفی بود و دو بار دروازه میزبان را باز کرد.

به گزارش ایلنا، استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول که این روزها مفسر تلویزیونی است بعد از بازی معتقد بود که رودریگز باید به تیم ملی انگلیس دعوت شود، با این حال خودش در این باره به خبرنگاران پاسخ فروتنانه‌ای داد.

مهاجم وست‌بروم گفت: «استیون جرارد یک اسطوره است و همیشه به این بازیکنان به چشم یک الگو نگاه می‌کنید. واقعا بابت نظرش احساس غرور می‌کنم. اگر بازیکنی بگوید که هرگز به جام جهانی فکر نمی‌کند دروغ گفته. بازی برای تیم ملی در جام جهانی بالاترین سطح برای یک بازیکن است. اگر بخواهم به آنجا برسم باید سخت کار کنم.»

رودریگز در سال 2014 وقتی بازیکن ساوتهمپتون بود رباط صلیبی‌اش پاره شد تا فرصت بازی در جام جهانی را از دست بدهد، ولی این روزها بسیار آماده است و در شش بازی قبلی تیمش پنج گل زده. این مهاجم که یک بازی ملی دارد، گفت: «تاریک‌ترین روزها وقتی است که مصدوم می‌شوید. خوش‌شانس بودم که همسر، خانواده و دوستانم در این روزها کنارم بودند.»

آلن پاردیو، سرمربی وست‌بروم هم معتقد است که بازیکنش شایسته رفتن به روسیه است و گفت: «از جرارد بابت حرف‌هایش ممنونم. جی این روزها دوباره اوج گرفته. نمی‌دانم هنوز در اندازه تیم ملی است یا نه، ولی اگر تا آخر فصل به همین ترتیب ادامه دهد، بخت حضور در تیم ملی را خواهد داشت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز