خبرگزاری کار ایران

پایت: هر روز به جام جهانی فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۱۷

دیمیتری پایت در سال‌های گذشته یکی از بازیکنان اصلی فرانسه بود، ولی ظهور بازیکنان جوانی مثل لمار، امباپه، کومن، توون و دمبله موقعیت او را در این تیم به خطر انداخت و حتی ممکن است بازی در جام جهانی روسیه را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، هافبک مارسی در شروع فصل چندان آماده نبود، ولی در هفته‌های گذشته نمایش خوبی داشته.

او در پاسخ به اکیپ درباره احتمال حضورش در فهرست نهایی دشان گفت: «قطعا به شانس حضورم در جام جهانی باور دارم. در سال‌های گذشته لحظات فوق‌العاده‌ای با تیم ملی فرانسه داشته‌ام، چه در یورو چه در مقدماتی جام جهانی. این موضوع بخشی از ذهن مرا درگیر کرده و هر روز به آن فکر می‌کنم. می‌دانم که در خط حمله چه رقابت سختی وجود دارد. همچنین می‌دانم که در تیم ملی چه عملکردی داشته‌ام. می‌دانم که سرمربی تیم کارهای من در تیم ملی را زیر سوال نمی‌برد. نظر او از همه مهم‌تر است. من هر روز با هدف حضور در جام جهانی به سختی تمرین می‌کنم.»

کریستف دوگاری، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه با وجود افت اخیر پایت مدافع اوست. این مفسر تلویزیونی درباره کاپیتان مارسی گفت: «پایت می‌تواند بهتر از این باشد. من جزو گروهی نیستم که او را سلاخی می‌کنند. او امیدوارکننده نبوده، ولی وظایفش را انجام داده است. او توان بدنی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند ساعت‌ها بدود. او از بازیکنانی است که نباید احساس راحتی کند و رودی گارسیا این را خوب می‌داند. اگر او به خودش سختی بدهد، می‌تواند دوباره به اوج برگردد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز