خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های احتمالی نیمکت مس کرمان؛ از پاشازاده و خطیبی تا نظرمحمدی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۱۵

تیم فوتبال مس کرمان در هفته 21 لیگ دسته اول برابر گل گهرسیرجان با 5 گل تحقیر شد تا سنگین ترین شکست فصل در کارنامه مس در لیگ دسته اول رقم خورد.

به گزارش ایلنا، این شکست باعث شد تا احمد نخعی سرمربی و امجد مسعود زاده مدیرعامل مس استعفای خود را اعلام نمایند و کافی به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

 از گوشه و کنار باشگاه خبر می‌رسد رسول خطیبی، میشو کریستوچیچ، مهدی پاشازاده و علی نظرمحمدی گزینه‌های احتمالی برای هدایت مس کرمان هستند، هرچند باشگاه مس عصر اعلام کرده این اسامی شایعاتی بیش نیست و بزودی سرمربی جدید مس معرفی خواهد شد. گفته می‌شود کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس در زمان حضور در مس سونگون با خطیبی ارتباط خوبی داشته است و او شانس نخست هدایت کرمانی‌ها است.

از طرفی گفته می‌شود مهدی پاشازاده با صحبت‌هایی که با مسوولان این تیم داشته است عمده برنامه خود را برای فصل آینده داده است و شانس زیادی را برای مس در این فصل متصور نشده است. میشو کریستوچیچ سابقه دو فصل حضور در دیگر تیم کرمانی را در کارنامه دارد و علی نظرمحمدی مربی جوانی که توانست سپیدرود را پس از 25 سال از لیگ دسته دوم به لیگ برتر بیاورد از دیگر گزینه‌های مسی‌ها برای نشستن روی نیمکت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز