خبرگزاری کار ایران

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال مدعی شد

نگران نباشید، رکورد جهانی وحید را پس می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۱۷

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان از پس گرفتن رکورد شمسایی خبر داد.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکسته شدن رکورد وحید شمسایی توسط فالکائوی برزیلی و ناراحتی مردم ایران از این بابت اظهار داشت: این ناراحتی قابل درک است و محترم ولی جای نگرانی وجود ندارد چراکه کارهای بازگشت وحید به تیم ملی قرار است انجام شود و او با برنامه‌ریزی‌هایی که تاج و کفاشیان در نظر دارند رکوردش را پس می‌گیرد.

وی افزود: ما تفاهم‌نامه‌ای با ورزش قطر داریم که طی آن می‌توانیم با تیم فوتسال آنها بازی داشته باشیم. ضمن اینکه تیم فیلیپین هم اعلام آمادگی کرده است و اگر برنامه‌ریزی شود با این دو تیم در حضور وحید شمسایی بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد تا رکورد او پس گرفته شود.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه گفت: پیشنهاد من این است که با هرکدام از این 2 تیم 2 بازی برگزار کنیم تا در 4 بازی رکورد شمسایی بالا برود و دیگر خطری تهدید نکند.

شمس در مورد اینکه چرا تاکنون فکری برای این موضوع نشده بود گفت: بحث مسائل مالی و اسپانسرینگ مطرح بود که الان این مشکل بیشتر احساس شده است ولی بزرگانی مثل پروین، دایی و درودگر بحث مالی و اسپانسرینگ آن را تقبل کرده‌‌اند و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد ناراحتی شمسایی از این اتفاق عنوان کرد: دیشب با وحید صحبت کردم و او را به آرامش دعوت کردم. خیلی ناراحت بود ولی به او اطمینان دادم که کارهایش پیگیری می‌شود و قابل حل است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در پایان گفت: اگر مسئولان در حال حاضر سکوت کرده‌اند به خاطر آرامش تیم ملی در جام ملت‌ها است و بعد از قهرمانی و بازگشت از رقابت‌ها کارهای وحید پیگیری می‌شود. به امید خدا تا قبل از ماه مبارک رمضان و در اردیبهشت بازی‌های که گفتم انجام خواهد شد و رکورد وحید شمسایی که رکورد ملی است را پس خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز