خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی برنامه داریم

پاسخ تند روزبه چشمی به کری خوانی کمالوند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۵۲۵

مدافع استقلال تهران جواب کری خوانی هواداران و سرمربی صنعت نفت آبادان را داد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی روزبه چشمی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت آبادان و فینالیست شدن استقلال اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم. بازی خوبی بود. من فقط می‌خواهم نظر یکسری را راجع‌به بازی بدانم. ما برنامه داریم که قهرمان شویم و آن را به هواداران‌مان هدیه بدهیم. این برد را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم.

مدافع استقلال درباره اینکه قهرمانی آنها در جام حذفی قطعی شده است، عنوان کرد: نمی‌شود از الان این‌طور گفت. ما بازی سخت را رد کردیم و به فینال رسیدیم. همان‌طور که گفتم برای قهرمانی برنامه داریم. این برد را به قائدی تقدیم و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. مهدی خیلی زود پیش ما برمی‌گردد.

چشمی درباره شعار هواداران آبادانی علیه بازیکنان استقلال و کری خوانی‌های سرمربی حریف پیش از تقابل دو تیم، عنوان کرد: وقتی بعد بازی که در آزادی می‌کنیم، آقایان آن‌طور حرف می‌زنند و آن اتفاقات رخ می‌دهد، هوادار هم زده می‌شود. این اتفاقات از از مردم آبادان بعید بود. آقایانی که گفته بودند گنده‌تر از استقلال هم از پس ما نمی‌آید، خیلی دوست دارم ببینم نظرشان در مورد بازی چیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز