خبرگزاری کار ایران

تعریف عجیب بکهام از ایبراهیموویچ: او یک جانور است!

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۵۵

ستاره سابق منچستریونایتد و گلکسی آمریکا نمی‌خواهد مهاجم سوئدی حال حاضر شیاطین سرخ این تیم را به مقصد لیگ حرفه‌ای آمریکا ترک کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، دیوید بکهام می‌خواهد زلاتان ایبراهیموویچ برخلاف شایعاتی که روزهای اخیر نسبت به پیوستنش به گلکسی آمریکا مطرح شده، در منچسترونایتد بماند. نشریه ESPN روز یکشنبه اعلام کرد زلاتان قصد دارد به قهرمان پنج دوره لیگ حرفه‌ای آمریکا بپیوندد و ژوزه مورینیو هم گفته سد راه او نمی‌شود.

بکهام روز گذشته در حاشیه مراسم برگزاری مراسم معارفه‌اش به عنوان مالک باشگاه میامی آمریکا عنوان کرد، آمادگی این را ندارد که هم تیمی سابقش را در حال حاضر در جنوب کالیفرنیا ملاقات کند.

شماره 7 سابق منچستر به ESPN گفت: مهم نیست که چطور در مورد او صحبت می‌کنید، او یکی از بهترین بازیکنان، یکی از بهترین افراد است و اگر به لیگ آمریکا برسد، ممکن است عالی باشد. اما در حال حاضر او بازیکن منچستریونایند است و از این بابت خوشحالم و می‌خواهم او آنجا بماند. اما ممکن است او به آمریکا بیاید.

او ادامه داد: هر گونه اشاره‌ای از بازیکنان بزرگی مانند زلاتان که به لیگ آمریکا می‌آیند، می‌تواند برای لیگ خوب باشد. هنگامی که شما در مورد زلاتان صحبت می‌کنید، خیلی خوب است؛ بله. در مورد آن صحبت می شود و او بیشتر از طرفداران، توسط بازیکنان به این لیگ استقبال خواهد شد. مهم نیست که او چه مقدار مصدومیت داشته - او یک جانور است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز