خبرگزاری کار ایران

از وداع با شکوه تا شروعی دیگر؛

سلام دوباره آسیا به ژنرال بعد از 20 ماه

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۰۲

سرمربی ذوبی‌ها سابقه خوبی در رقابت‌های آسیایی دارد و بعد از 20 ماه

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی تجربه و سابقه زیادی در رقابت‌های بین‌المللی در سطح قاره آسیا دارد که این تجربه روی نیمکت تیم ملی و باشگاه‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی شکل گرفته است. بهترین نتیجه‌ای که تاکنون از سرمربی ذوب‌آهن در این رقابت‌ها دیدیم به حضورش در مرحله نیمه نهایی با استقلال بر می‌گردد که در سال 2014 و با شکست مقابل اف سی سئول کره‌جنوبی از رسیدن به فینال باز ماند.

قلعه‌نویی پیش از آنهم یکبار موفق شده بود با سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها راه پیدا کند ولی قطع همکاری طرفین در پایان فصل پروژه‌ای که در سر سرمربی وقت طلایی پوشان بود را نیمه‌کار گذاشت.

سرمربی کنونی ذوبی‌ها در 2 فصل آخر حضورش در استقلال حتی سهمیه هم کسب نکرد تا مدتی از رقابت‌های آسیا دور بماند ولی بازگشتش به تراکتورسازی فرصتی دوباره به او داد تا در این تورنمنت مهم زورآزامایی کند.

حضور قلعه‌نویی با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل پانزدهم آخرین حضور او در این رقابت‌ها تا کنون بوده است که با حذفی زودهنگام ولی سربلند همراه بود.

قلعه‌نویی توانست تراکتورسازی را از مرحله گروهی به سلامت عبور دهد ولی در مرحله یک شانزدهم نهایی با النصر امارات برخورد کرد که دیدار رفت با نتیجه پرگل و عجیب 4 بر یک به سود حریف تراکتورسازان رقم خورد ولی این تیم در بازی برگشت به زیبایی خود را به سطح رقابت برگرداند و تا آستانه تغییر نتیجه بازی هم پیشرفت ولی پیروزی 3 بر یک برای آنها جز یک حذف سربلند، پیامد دیگری نداشت.

آن دیدار مربوط به خرداد سال 95 است و تراکتورسازی با قلعه‌نویی در فصل گذشته غایب بود و حالا با ذوب‌آهن بعد از 20 ماه فرصت حضور دوباره در این رقابت‌ها را کسب کرده است.

ذوب‌آهن هم تیمی خوش سابقه در لیگ قهرمانان آسیاست و سابقه نایب قهرمانی را با هدایت منصور ابراهیم‌زاده در کارنامه خود دارد.

دیدار روز سه‌شنبه مقابل آیزاول هند که حکم پلی‌آف و جواز ورود به مرحله گروهی را دارد، فرصتی دوباره برای بازگشت به روزهای اوج است.

باید دید سابقه خوب ذوب‌آهن و تجربه بالای قلعه‌نویی می‌تواند در رقابت‌های آسیایی به کمک این تیم بیاید یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز