خبرگزاری کار ایران

باشگاه تراکتورسازی؛ می خواهیم دیدار با الاهلی در تبریز برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۹۷

باشگاه تراکتورسازى همچنان بر حق مسلم خود جهت میزبانى از تمامى مسابقات خانگى آسیایى خود در تبریز پافشارى مى کند.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، پیرو برگزارى نشست امروز مدیران باشگاههاى ایرانى حاضر در لیگ قهرمانان باشگاههاى آسیا با مسئولین فدراسیون فوتبال ، مدیرعامل تراکتورسازى بر ضرورت دفاع از حق نمایندگان فوتبال ایران مقابل تیم هاى عربستانى تاکید کرد.

آجورلو در این جلسه تاکید کرد که انتظار مى رود همچنان با همکارى فدراسیون فوتبال به دنبال احقاق حق خودمان باشیم چرا که هیچ دلیل منطقى و موجهى براى ادعاى سعودى ها وجود ندارد و ما هم مى خواهیم اولین بازى اسیایى در تبریز مقابل الاهلى عربستان برگزار شود. امیدواریم با تلاش مسئولان فدراسیون خبرهاى خوبى به هوادارانمان بدهیم.

با این وجود در این جلسه مقرر شد در صورتى که درخواست باشگاه تراکتورسازى و فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسد شهر دوحه قطر به عنوان میزبان مسابقه رفت مقابل الاهلى عربستان انتخاب شود.

بر این اساس با توجه به بررسى شرایط سایر گزینه هاى موجود در صورت پذیرفته نشدن تبریز به عنوان میزبان الاهلی ، کشور قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفى خواهد شد و تراکتورسازى در این کشور مقابل نماینده عربستان به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز