خبرگزاری کار ایران

متاسفانه رقبای ما از وضعیت سیاسی سواستفاده می‌کنند

افتخاری: امیدوارم AFC حق باشگاه‌های ایرانی را بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۴۸

مدیرعامل استقلال گفت: کمیته امنیت AFC بازدید و گزارشی از ایران داشت که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را برگرداند.

به گزارش ایلنا ، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در خصوص جلسه امروز مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه هایی که در مسابقات جام قهرمانان آسیا حضور دارند با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در این جلسه موارد خوبی بررسی شد. ما قبلا هم اعلام کردیم که از AFC و فیفا خواهان اجرای عدالت هستیم و می خواهیم در مسابقات جام قهرمانان آسیا حقی از تیم های ایرانی در میزبانی ضایع نشود.

 افتخاری ادامه داد: چندی پیش کمیته ای به نام کمیته امنیت از AFC به ایران آمد و بازدید و گزارشی داشتند که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که این گزارش مشکل ما را حل کند در غیر این صورت ناچار هستیم تا حصول نتیجه این موضوع را از طریق AFC و فیفا پیگیری و حل کنیم.

مدیرعامل استقلال با بیان این مطلب که نباید سیاست را در ورزش دخالت داد افزود: متاسفانه رقبای ما از این موقعیت سوءاستفاده می کنند و بهانه های واهی می آورند در حالی که کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده ایم.

افتخاری در پایان عنوان کرد: امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را به آنها برگرداند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز