خبرگزاری کار ایران

به بهانه انتخاب سرمربی جدید سپاهان؛

منصور ابراهیم‌زاده؛ آقای نایب‌قهرمانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۳۶

سرمربی جدید سپاهان 2 نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک نایب قهرمانی در رقابت‌های آسیایی در کارنامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان پس از گذشت یک هفته از قطع همکاری با زلاتکو کرانچار و انجام یک دیدار مقابل فولاد خوزستان با هدایت موقت کریم قنبری، در نهایت سرمربی جدید خود را انتخاب کرد و منصور ابراهیم‌زاده را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید.

ابراهیم‌زاده که سوابق فراوانی در فوتبال ایران دارد، سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی را در زمان امیر قلعه‌نویی دارد و به عنوان دستیار وی در جام‌ ملت‌های آسیا در سال 2007 فعالیت داشت. پس از کنار رفتن قلعه‌نویی از تیم ملی وی در 3 دیدار به عنوان سرمربی تیم ملی استفاده شد که حاصل این 3 دیدار، 3 تساوی بود.

وی در دو مقطع زمانی به عنوان کمک مربی در سپاهان فعالیت کرده است. او در فصل دوم به عنوان دستیار فرهاد کاظمی حضور داشت وبه عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسیدند.

ابراهیم‌زاده در فصل ششم بار دیگر به عنوان دستیار اول لوکا بوناچیچ به سپاهان برگشت و آن سال نیز با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و نایب قهرمان قاره کهن شد.

این مربی باکارنامه سابقه حضور در ذوب‌آهن به عنوان مربی و سرمربی را دارد که در همین مدت به عنوان سرمربی موفق شد ذوب آهن را هم به فینال لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی آسیا برساند.

در اولین تجربه سرمربیگری ابراهیم‌زاده وی توانست تیم ذوب‌آهن را در حالی در لیگ هشتم به عنوان نایب قهرمانی برساند که تفاوتش با استقلال که قهرمان شد روی تفاضل گل رقم خورد. شاگردان ابراهیم‌زاده در همان فصل قهرمان جام حذفی شدند.

در فصل نهم که ابراهیم‌زاده برای دومین فصل پیاپی سرمربی‌گری تیم ذوب‌آهن را برعهده داشت، با این تیم مجدداً نایب قهرمان لیگ برتر شد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز دست یافت. او دو فصل دیگر نیز سرمربی‌گری ذوب‌آهن را بر عهده داشت که به ترتیب مقام سوم و ششم جدول را در این دو فصل کسب کرد.

ابراهیم‌زاده بعد از جدایی از ذوب‌آهن، در تیم های پیکان، نفت ، راه‌آهن و مس کرمان سابقه سرمربیگری دارد و مدتی است در خارج از کشور امور شخصی اش را پیگیری می کند.

حالا با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان او برای نخستین بار سرمربیگری این تیم را برعهده گرفته و قرار است با بازگشت به فوتبال ایران کارش را آغاز کند. ابراهیم‌زاده روز سه شنبه برای عقد قرارداد به ایران سفر می‌کند و در بازی‌های آینده روی نیمکت خواهد نشست. کریم قنبری مربی موقت کنونی سپاهان نیز که رابطه خوبی با ابراهیم زاده دارد، به عنوان دستیار اول وی فعالیتش را ادامه می‌دهد.

اکنون با حضور منصور ابراهیم زاده هواداران این باشگاه امیدوار هستند تا او تیم را از بحران خارج کند و به رده‌های بالاتر جدول برساند. هرچند که به نظر می‌رسد این مربی باتجربه کار سختی در آینده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز